Home Petua Tips Sampaikan Berita Ada Ul4r Sawa, Ramai Harap TV3 Ambil Adik Ni Jadi...

Sampaikan Berita Ada Ul4r Sawa, Ramai Harap TV3 Ambil Adik Ni Jadi Pemberita

66
0

Selalunya pembaca berita ini sinonim dengan orang dewasa dan tidak pernah ada lagi kanak2 yang membacakan berita walaupun hanya jawatan wartawan lokasi tetapi bila budak2 yang memberikan berita akan membuatkan ramai yang geli hati.

Terkini, satu video yang telah tular beberapa hari ini apabila video tersebut adalah video rakaman seorang budak lelaki yang sedang memberitahu tentang kemunculan seekor ular sawa yang teramat besar dalam sebuah longkang di tempat kediamannya.

Bukan berita itu yang lawak tetapi cara penyampaian berita oleh adik tersebut yang membuatkan sesiapa menontonnya akan turut tergelak. Dengan atonasi dan penceritaan yang seakan2 wartawan lokasi itu membuatkan berita itu menjadi gempar.

Sejak ianya dimuatnaik di aplikasi Facebook milik adik lelaki tersebut, video tersebut telah ditonton beratus ribu kali dan juga ramai yang turut berkongsi video tersebut di facebook masing2 kerana teruja melihat adik itu yang seakan wartawan sebenar memberikan berita.

Video:


Video:


Menjengah ke ruangan komen pula, ramai netizen yang meninggalkan komen bahawa budak lelaki itu berbakat untuk menjadi wartawan kerana masih kecil pun bakatnya itu memang menyerlah.

Komen Netizen:

Sumber : Facebook Putra Mar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous article[Vide0] “Aku Sanggup Cari Jalan Lain…” – Gelagat Lelaki Cu4k Tumpang Lalu Depan Sekumpulan Monyet
Next articleBudak darjah 2 bercinta? Kelas tak masuk tapi rancak di grup WhatsApp Single & Taken, wanita ini ser4m tengok chat murid sekolah rendah

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here