Home Petua Tips “Aku Sanggup Cari Jalan Lain…” – Gelagat Lelaki Cu4k Tumpang Lalu...

[Vide0] “Aku Sanggup Cari Jalan Lain…” – Gelagat Lelaki Cu4k Tumpang Lalu Depan Sekumpulan Monyet

63
0

Sesiapa sahaja mesti akan gementar dan ketakutan jika berhadapan dengan sekumpulan monyet liar apabila berjalan seorang diri. Situasi tersebut akan dialami oleh sesiapa sahaja jika tinggal berdekatan dengan habitat monyet liar itu.

Walaupun situasi tersebut men4kutkan bagi seseorang tetapi jika monyet itu semua sudah terbiasa dengan manusia, mereka tidak akan menyer4ng atau menced3rakan manusia. Mungkin mereka semua hanya mengharapkan makanan daripada manusia.

Sebuah rakaman video telah tular kini apabila rakaman tersebut memperlihatkan sekumpulan monyet dewasa yang sedang berkumpul di tangga sebuah bangunan. Kehadiran seorang lelaki yang ingin menuruni tangga tersebut sambil meminta supaya tidak diganggu membuat netizen tergelak.

Dalam perkongsian video tersebut, lelaki itu telah berkongsi detik yang menakutkan apabila ingin melalui tangga di bangunan tempat tinggalnya yang dipenuhi oleh sekumpulan monyet dewasa yang ternampak tidak berbah4ya tetapi masih digervni.

Video:

Menjengah ke ruangan komen,gelagat yang ditunjukan. lelaki itu yang berjalan dengan penuh berhati-hati itu amat menghiburkan netizen. Malah ada netizen yang berseloroh bahawa mereka lebih sanggup melalui jalan yang lain daripada perlu bertembung dengan monyet di situ.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok sayang_k4

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous article“ Doa Selamat Untuk Anak Solehah ” – Kek & Kasut Pink, Netizen Teruj4 Ernie Zakri & Syamel Bakal Sambut Baby Girl
Next articleSampaikan Berita Ada Ul4r Sawa, Ramai Harap TV3 Ambil Adik Ni Jadi Pemberita

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here