Home Petua Tips “Saya Berpeluang Jumpa Adik Adib…,” – Kanak-Kanak Minta Bapa Belikan Bola Futsal,...

“Saya Berpeluang Jumpa Adik Adib…,” – Kanak-Kanak Minta Bapa Belikan Bola Futsal, Radin Era Terbaik! Hadiahkan Kasut Bola

89
0

Baru-baru ini, tular di platform media sosial mengenai sebuah video yang memaparkan situasi seorang kanak-kanak yang berharap agar bapanya dapat belikan sebiji bola futsal.

Lantaran itu, bapa kepada kepada kanak-kanak berkenaan telah pun membuat kejutan dengan menunaikan permintaan anaknya itu.

Reaksi kanak-kanak yang dikenali sebagai Azrull Adib saat menerima pemberian bapanya itu nyata menyentuh hati banyak pihak.

Antara yang turut sama terkesan saat menonton video tersebut termasuklah penyampai radio, Radin Era dan pelakon, Azad Jazmin.

Terbaru, Radin memaklumkan dia, Azad dan seluruh team Petang Era telah membuat kejvtan untuk sekali lagi memberikan Adib sebiji bola dan sepasang kasut bola baru.

“Happy for you @azrulladib . Semalam team Petang Era @era.je, saya dan my brother man @azadsyaziraroses berpeluang berjumpa dengan adik Adib yang sebelum ini tular videonya inginkan bola dari ayahnya.

“Jadi kitorang pun plan nak hadiahkan Adib sebiji bola dan sepasang kasut bola untuk dia,” tulisnya menerusi satu hantaran di Instagram.

Menurut Radin, dia sememangnya berasa gembira apabila berpeluang untuk bertemu dengan Adik Adib dan menyerahkan sendiri hadiah tersebut.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by RAA (@radin_era)


Menerusi foto yang dikongsikan itu, perasaan gembira jelas terpancar pada wajah kanak-kanak tersebut.

Melihat di ruangan komen, rata-rata netizen memuji usaha tersebut selain turut mendoakan semoga Radin, Azad dan seluruh team Petang Era akan dimurahkan rezeki.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.keramatviral.com/

Previous article“Saya Berlakon Dan Menyanyi Dari Tahun 1999 Lagi, Dulu Takde Pula Kami Diminta Buat Gimik Atau Propa…” – Fazley Yaakob
Next article“Siap repeat lepas amik order…” Aksi JeI1ngan Pel4yan Cilik Mencuit H4ti Ntizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here