Home Viral “Saya Dah Tak Boleh Hamil Sebab…”- Ella

“Saya Dah Tak Boleh Hamil Sebab…”- Ella

66
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Ella yang kini berusia 50-an berkongsikan beliau kini mengalami fasa pre-monopause.Beliau mendedahkan isu tersebut agar dapat memberikan kesdaran kepada para wanita seusianya. Beliau menganggap bahawa prose ini perlu dikawal dengan baik.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, beliau menjelaskan bahawa para wanita perlu mempunyai sikap berfikiran terbuka dalam perkara tersebut untuk menajga hormon dalam badan. Namun begitu peranan seorang suami sangat penting untuk mengatasi masalah ini dengan baik.

Berikutan itu, para peminat memenuhi ruangan komen dengan bersetuju dengan kenyataan daripada Ella. Ella pada awalnya risau akan kesihatan beliau kini sudah beransur pulih setelah bertemu dengan pakar. Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat Ella.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Ayah Kawin Lain Takkan Ibu Tak Boleh..”-Anak Ajak Shiro
Next articleMasakan Cincai Intan Najuwa Raih Perhatian,Netizen Terkejut Tengok Harga Set Pinggan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here