Home Petua Tips “Saya Gurau-Gurau Je..” -Kec0h Isteri HamiI Anak Pertama, Akhirnya Haqiem Rusli Tampil...

“Saya Gurau-Gurau Je..” -Kec0h Isteri HamiI Anak Pertama, Akhirnya Haqiem Rusli Tampil Ded4h Cerita Sebenar

64
0

Berita mengenai cahaya mata adalah satu perkara yang dinanti-nantikan oleh setiap pasangan yang baru mendirikan rumah tangga. Begitu juga dengan penyanyi terkenal, Haqiem Rusli dan isterinya, Anis Sofea. Setelah hampir empat bulan berkahwin, sudah pasti ramai peminat ternanti-nanti tentang berita kehamilan Anis Sofea.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by AQO IMRAN © (@aqoimran)


Sebelum ini Haqiem dan isterinya mendkwa masih belum bersedia menimang cahaya mata kerana usia mereka masih muda. Malah dia juga pernah memberitahu belum ada berita baik mengenai cahaya mata namun akan berkongsikan kepada umum jika isterinya disahkan hamil.

Tetapi kenyataan daripada penyanyi berusia 24 tahun baru-baru ini telah menimbulkan tanda tanya. Menerusi satu video pendek yang dimuat naik oleh seorang jurugambar iaitu Aqo Imran, Haqiem memberitahu ‘anak coming soon’.

Kenyataan tersebut sekaligus meninggalkan tanda tanya adakah isterinya kini sudah berbadan dua atau sebaliknya. Difahamkan, Haqiem mengeluarkan kenyataan tersebut selepas Aqo Imran memuji wajah Anis Sofea kelihatan semakin cantik dan berseri-seri.

Wow anak ‘coming soon’ katanya. All the best Haqiem dan Anis. Rasa macam sekejap je masa berlalu. Haritu  baru je shoot wedding diorang.

Terbaru, menerusi perkongsian video di IG Story, Haqiem memaklumkan kenyataan bahawa dia bakal menimang cahaya mata pertama adalah tidak benar kerana ketika dirakam, dia hanya bergurau sahaja dengan Aqo Imran. Namun pelantun lagu Tergantung Sepi ini berharap agar orang ramai dapat mendoakan agar mereka bakal dikurniakan zuriat.

Guys ramai yang dah post video yang tentang kami akan dapat first baby tu sebenarnya saya gurau je dengan Aqo Imran. Aqo Imran yang record, saya gurau-gurau je. Buat masa sekarang ni belum lagi. Tetapi kami minta doa anda semua supaya kami dapat first baby. Jangan salah faham, thank you.

Sementara Anis Sofea meluahkan rasa syukur dan gembira kerana ramai yang menitipkan doa buat mereka. Jelas Anis lagi, sekiranya benar dia berbadan dua, dia akan menjadi orang pertama yang berkongsi mengenai berita gembira tersebut kepada umum.

Sumber: Haqiem Rusli, Anis Sofea, Aqo Imran

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.malaysiatime.me/

Previous articleSherry, Lizzy, Aril dan Aishah pakat kuarantin
Next articleIsteri Cekal Teman Suami Kahwin Lain, Siap ‘Request’ Suruh Pakai Baju Sama Warna – ‘Doakan Saya Diberi Kekuatan’

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here