Home Petua Tips “Saya Lega Semua Pelanggan Selamat,” – Resort Aliff Syukri Di Janda Baik...

“Saya Lega Semua Pelanggan Selamat,” – Resort Aliff Syukri Di Janda Baik Ros4k Ak1bat Banjir

65
0

Pengasas kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri memaklumkan resort miliknya, Sugeh Eco Resort yang terletak di Janda Baik, Pahang mengalami kerosakan ak1bat banjir.

Perkara tersebut dimaklumkan usahawan terbabit menerusi satu perkongsian video di Instagram, pada Ahad.

Aliff antara lain menjelaskan, banjir lumpur meng4kibatkan beberapa fasiliti di resort tersebut musnah selain haiwan turut m4ti.

“Allahuakbar. Perasaan saya sangat sed1h dan p1lu. Tak sangka Malaysia dilanda banjir setervk seperti ini. Tak terkecuali resort saya di Janda Baik juga mengalami banjir lumpur dan air deras.

“Banyak harta benda musn4h, binatang m4ti, tapi saya lega semua pelanggan saya selamat. Mohon maaf juga saya lambat dapat info, line di sini tidak berapa baik.

“Nak tau upte kerosakan resort sy follow jer ig @sugehecoresort ada upte d sana,” tulisnya yang kini berada di luar negara pada ruangan kapsyen.

Pada masa sama, usahawan yang pernah muncul menerusi single Abang Nak Tegur ini optimis dalam mengutamakan keselamatan para pelanggannya yang menginap di resort berkenaan.

“Kepada semua pengunjung jangan risau, kami beri kebenaran kepada anda untukk menunda tarikh percutian dan kepada yang terkandas di @sugehecoresort, kami sedia membantu anda untuk terus tinggal sementara keadaan kembali.

“Kepada mereka yang terkesan dengan banjir ini, InshaALLAH sampainya saya di sana, saya akan bantu anda di sana nanti. Aminn Ya rab.

“Boleh tak korang kongsikan lokasi tempat engkau orang yang mana teruk dilanda banjir. Mana tahu saya boleh tolong ke sana untuk membantu anda semua amin,” tulisnya lagi.

Isterinya, Datin Seri Nur Shahida turut berkongsi perkara sama dan bersyukur kerana para pengunjung berada dalam keadaan selamat.

Komen netizen:

Sumber: MH

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.sinarviral.kini.blog/

Previous article“Umrah Pertama Kami Suami Isteri…” – Eira Syazira & Pak Azad M0hon M4af Sebelum Ber4ngkat Ke Tan4h Suci
Next articleHanya Tinggal Tangga, Wanita Sedih Rumah Pus4ka Musn4h Akib4t Banjir

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here