Home Petua Tips “Saya Nasihatkan Dia Untuk Berp4ntang Sebaiknya” – Sweetnya Pesanan Tok Ti Untuk...

“Saya Nasihatkan Dia Untuk Berp4ntang Sebaiknya” – Sweetnya Pesanan Tok Ti Untuk Neelofa

54
0

“Tipsnya mudah, zikir je banyak-banyak. Memang itu yang sebetulnya. Dalam agama pun dah diajar begitu. Kalau saya dulu, saya memang ikut petua orang-orang lama.

“Saya amalkan minum dan mandi air selusuh. Ia adat untuk memudahkan proses melahirkan. Saya percaya orang-orang tua ni mesti akan sarankan kita untuk mengikut adat walaupun hidup kita sekarang dan moden.

“Sejujurnya saya sempat berkongsi beberapa perkara bersama Neelofa. Saya nasihatkan dia untuk berpantang sebaiknya. Alhamdulillah, saya pasti dia akan dijaga dengan baik semasa berpantang.

“Emosi juga kena jaga. Sebab ibu-ibu ketika berpantang ini kena jaga emosi. Anak juga harus dijaga dengan baik. Sokongan suami juga amat diperlukan,”

Dalam masa sama, Siti sempat memuji suami Neelofa, pendakwah bebas, Ustaz Muhammad Haris Mohd Ismail atau PU Riz dalam memberi semangat kepada Neelofa.

Rasa-rasanya, Neelofa akan berpantang mengikut cara orang lama atau moden seperti kebanyakan selebriti dan usahawan lain?

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous articleVideo Usop Bersama Gadis Pilihan H4ti Jadi Perhatian, Ramai Puji!
Next article‘Majlis Perkahwinan Gilang-gemilang’ Anakanda Sultan Brunei, Puteri Fadzilah Sah Menjadi Isteri Awang Abdullah Nabil Mahmoud Al-Hashimi

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here