Home Viral “Saya Takkan Letak Apa Apa Syarat Untuk Aliff Kalau Dia..”- Bella Astillah

“Saya Takkan Letak Apa Apa Syarat Untuk Aliff Kalau Dia..”- Bella Astillah

96
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Bella Astillah yang disoal berkenaan isu anak anak. Hal yang menjadi perhatian ini mampu melibatkan anak anak namun Bella menyatakan buat setakat ini anak anak mereka masih belum terkesan kerana anak anak beliau tidak bermain telefon pintar.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Bella menyatakan status anak anak beliau pada saat ini masih dalam keadaan yang normal. Anak sulongnya kini berada di sebuah sekolah cina dan anak bongsunya masih selamat di sampingnya. Menurut Bella lagi, beliau tidak meletakkan sebarang syarat buat Aliff jika Aliff ingin bertemu anak anak mereka kelak.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Astro Gempak (@astrogempak)


Berikutan itu, pelbagai komen yang diberikan kepada Bella Astillah. Bellah turut berharap agar masalah ini dapat diselesaikan dengan segera agar masing masing dapat menjalani kehidupan yang lebih baik di masa yang akan datang. Apa apa pun ramai mendoakan yang terbaik buat mereka agar isu ini dapat diselesaikan dengan baik..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Saya Cuba Jadi Perampas Yang Tenang..”- Riena Diana
Next articleRuhainies Titip Pesanan Agama Di IG Raih Perhatian Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here