Home Viral “Saya Cuba Jadi Perampas Yang Tenang..”- Riena Diana

“Saya Cuba Jadi Perampas Yang Tenang..”- Riena Diana

116
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Riena Diana yang kini berlakon dalam satu drama yang akan ditayangkan di kaca tv iaitu Wanita Syurga menyatakan beberapa kenyataan yang menarik perhatian ramai. Beliau yang dikenali dengan personaliti yang menarik itu gemar mencuba memegang watak sebagai penyondol dalam tersebut.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, beliau telah memberikan reaksi sekiranya berhadapan dengan wanita perampas. Beliau turut berkata jika wanita itu boleh mengambil suaminya, beliau juga berhak mendapat yang lagi baik daripada itu. Dalam temu bual itu juga beliau turut risau akan kecaman netizen kerana ini merupakan watak antagonis pertama untuknya.

Hal ini boleh ditonton di :


Berikutan itu, pelbagai komen yang diberikan kepada Riena Diana. Riena turut menyatakan bahawa beliau sering belajar lakonan sebegitu menerusi drama drama korea.Apa apa pun semoga lakonan beliau pada drama kali ini membuatkan beliau dapat menjadi pelakon yang berbakat.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Tahniah Ruhainies! Sampai Bercerai Kau Buat..”-Netizen
Next article“Saya Takkan Letak Apa Apa Syarat Untuk Aliff Kalau Dia..”- Bella Astillah

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here