Home Viral “Tahniah Ruhainies! Sampai Bercerai Kau Buat..”-Netizen

“Tahniah Ruhainies! Sampai Bercerai Kau Buat..”-Netizen

125
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari media yang memaparkan perkongsian dari media berkenaan kes Bella Astilaah dan suaminya Aliff Aziz yang dikatakan menjadi perhatian kini. Bella pada kali ini sudah tekad untuk menfailkan cerai terhadap suami beliau gara gara isu tangkap basah bersama seorang pelakon wanita baru baru ini..

Menurut daripada perkongsian yang diterima, beliau telah memfailkan pada isnin lalu.Menurut kenyataan dari peguam Bella, penceraian ini telah dipersetujui oleh kedua dua belah pihak namun pada detik ini Aliff Aziz kini sedang sibuk dengan urusan shooting. Berikutan itu kes ini dipinda ke tarikh 4/4/2024..

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by mStar (@mstaronlineofficial)

https://vt.tiktok.com/ZSFP3a8Up/

Berikutan itu, pelbagai komen diberikan kepada mereka. Berikutan itu para netizen mula menyalahkan Ruhainies gara gara hal tersebut. Apa apa pun semoga hal mereka dapat diselesaikan dnegan baik.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Perlu Ke Nak Selak..”- Klip Kak KM Minta Anak Selak Baju Raih Perhatian Netizen
Next article“Saya Cuba Jadi Perampas Yang Tenang..”- Riena Diana

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here