Home Petua Tips “Semalam Saya ‘Hilang’ Sekejap Setengah Jam, Tunang Fikir Saya Kena Cvlik, R4gut...

“Semalam Saya ‘Hilang’ Sekejap Setengah Jam, Tunang Fikir Saya Kena Cvlik, R4gut Atau…,” – Isa Khan Terlalu Sayang, Risteena Kongsi Cerita

284
0

Gara-Gara tidak dapat dihubungi kira-kira setengah jam, pelakon Risteena berkongsi cerita yang membuatkan tunang tersayang, Isa Khan rasa risau.
Malah, hal tersebut menyebabkan si tunang rasa bimbang andai sesuatu yang tidak baik berlaku terhadap dirinya.

Dalam halaman IG nya Risteena beri komen,

Semalam saya hilang sekejap setengah jam, tunang saya fikir saya kena cvlik, ragut or something bad happened. .Semalam drive balik dari rumah dia, memang tak tengok phone. Selalunya sepanjang perjalanan memang akan cakap phone sampai dah sampai rumah. Tapi semalam kebetulan kereta polis banyak, and tak sempat nak ambik phone dalam beg pun untuk tengok. Tak sangka hilang setengah jam pun tunang saya dah risau macam tu

Sampai je kat rumah, baru tengok phone. Missed calls tak payah cakap la berapa banyak Tengok-tengok tunang saya dah sampai dah kat bawah rumah. Macam tak percaya langsung sebab baru sangat je masuk rumah. 10 minit je datang dari Cheras ke Gombak. Siap datang dengan his sister and Qirin. Kesian diorang!

Memang kena marah terus la lepas tu. Apa lagi Takpe, sekurang-kurangnya saya tahu kalau saya hilang, awk akan cari saya Myhero! So kalau sesiapa ada niat nak buat bukan-bukan kat I, lupakan saja ya. Nanti korang kena berdepan dengan tunang saya yang garang ni

To my tunang, saya rasa selamat since awak jaga saya. Tak boleh bayangkan kalau awak takde My parents dah boleh harapkan awak

I love you, sayang.
Cinta hati saya 🙂

“Semalam saya hilang sekejap setengah jam, tunang saya fikir saya kena cvlik, r4gut or something bad happened.

“Semalam drive balik dari rumah dia, memang tak tengok phone. Selalunya sepanjang perjalanan memang akan cakap phone sampai dah sampai rumah.

“Tapi semalam kebetulan kereta polis banyak, and tak sempat nak ambik phone dalam beg pun untuk tengok. Tak sangka hilang setengah jam pun tunang saya dah risau macam tu,” tulisnya.

Selepas itu, kakak kepada Ruhainies turut memaklumkan Isa sudah pun berada di bawah rumahnya ditemani anggota keluarga bagi meninjau keadaan dirinya.

“Sampai je kat rumah, baru tengok phone. Missed calls tak payah cakap la berapa banyak. Tengok-tengok tunang saya dah sampai dah kat bawah rumah.

“Macam tak percaya langsung sebab baru sangat je masuk rumah. 10 minit je datang dari Cheras ke Gombak. Siap datang dengan his sister and Qirin. Kesian diorang!,” katanya lagi.

Risteena pada masa sama turut membayangkan dirinya rasa selamat semenjak bersama tunang tersayang.

“Memang kena marah terus la lepas tu. Apa lagi. Takpe, sekurang-kurangnya saya tahu kalau saya hilang, awk akan cari saya. Myhero!

“So kalau sesiapa ada niat nak buat bukan-bukan kat I, lupakan saja ya. Nanti korang kena berdepan dengan tunang saya yang garang ni.

“To my tunang, saya rasa selamat since awak jaga saya. Tak boleh bayangkan kalau awak takde. My parents dah boleh harapkan awak.

“I love you, sayang. Cinta hati saya,” akhiri Risteena sambil dilampirkan video yang turut terpapar ‘missed called’ serta teks dari Isa.

Apa Pendapat Anda Dah Baca, Jangan Lupa Komen Yang baik baik je. Terima Kasih.

Sumber : Mediahiburan

Previous articleRumah meriah & banyak kereta di hari raya, polis jengah ‘tanya khabar’
Next article“Gil4 lah” – [VIDEO] Polis Lepaskan Temb4kan Pada Tayar Kereta Suspek ‘Cuba L4nggar Polis’ Di Lebuhraya Duke

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here