Home Petua Tips “Gil4 lah” – Polis Lepaskan Temb4kan Pada Tayar Kereta Suspek ‘Cuba...

“Gil4 lah” – [VIDEO] Polis Lepaskan Temb4kan Pada Tayar Kereta Suspek ‘Cuba L4nggar Polis’ Di Lebuhraya Duke

513
0

Seorang wartawawan dan editor, Mohd Redzuan Abdul Manap telah memuatnaik sebuah video adegan kejar mengejar diantara polis trafik dan seorang suspek dipercayai berlaku di lebuhraya Duke sebentar tadi di Twitter peribadinya.

Dalam video ni, korang boleh tengok polis tersebut naik motor dan kejar kereta Nissan berwarna hitam sebelum turun dari motor lepas dapat overtake dan keluarkan p1stol minta kereta tersebut berhenti.

Kerana kereta tersebut enggan berhenti, polis telah melepaskan dua das temb4kan ke arah tayar kereta tersebut namun masih gagal memberhentikan kenderaan tersebut.

 

Menurut Redzuan, polis mengejar kereta tersebut selepas suspek enggan berhentikan kenderaan semasa roadblock dan cuba langgar anggota polis.

Suspek ini dikatakan berjaya meloloskan diri namun kenderaan tersebut berjaya ditemui bersama d4dah di Lebuhraya Duke.

Pihak polis juga dikatakan sedang menyiasat nombor pendaftaran kereta sama ada palsu atau tidak kerana ia didaftar atas nama seorang wanita berusia 62 tahun.

Sumber : lobakmerah

Previous article“Semalam Saya ‘Hilang’ Sekejap Setengah Jam, Tunang Fikir Saya Kena Cvlik, R4gut Atau…,” – Isa Khan Terlalu Sayang, Risteena Kongsi Cerita
Next article‘Cepat’ Isi rumah B40, OKU daftar segera untuk dekoder percuma myFreeview

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here