Home Petua Tips Seb4k Lihat Lelaki Tolak Kerusi Roda, Si Kecil Lena At4s Ibu! Netiizen...

Seb4k Lihat Lelaki Tolak Kerusi Roda, Si Kecil Lena At4s Ibu! Netiizen Nak Hvlur Bantuan

107
0

Menjalani kehidupan serba kekurangan membuatkan seseorang itu lebih tab4h, jauh sekali mahu mningga1kan insan tersayang dalam keadaan terk0ntang-kanting tanpa kasih sayang.

Terbaru, satu video tular memaparkan tind4kan lelaki menolak seorang wanita dan knak-knak dipercayai ahli keluarganya yang duduk di atas kerusi roda dirakam di sebuah lokasi di Butterworth, Pulau Pinang.

Video itu dimuat naik oleh @amar_amarpg yang memuji kehebatan lelaki tersebut memikul tanggvngjawab sebagai suami dan bapa sehingga mengundang seb4k netiizen di aplikasi TikTok.

Video:

“Cinta sampai m4ti. Hebatnya kasih sayang seorang suami dan ayah,” tulisnya.

Rakaman berdurasi 38 saat itu kelihatan keluarga terbabit berhenti di sebuah persimpangan lampu isyarat sebelum lelaki berkenaan gigih menolak melintasi jalan selepas lampu bertukar hijau.

Lebih menyed1hkan apabila knak-knak perempuan itu tertidur dengan lena di atas pangkuan wanita tersebut, tidak menghir4ukan cuaca panas dan bunyi hirvk-pikvk keadaan sekeliling.

Video meraih 774,400 tontonan itu dihujani hampir 6,000 komen netizen yang simpati melihat kesusahan keluarga berkenaan dalam meneruskan keh1dupan.

Malah, rata-rata menyatakan hasrat untuk membantu keluarga itu dengan meminta pertolongan orang ramai sekiranya mempunyai maklumat lanjut agar sekurang-kurangnya dapat meringankan beb4n.

Moga dipermudahkan

Kita bantu mana yang mampu

Tersentuh hati…

Kalau ada info, boleh ‘roger’

Menitis air mata, dengan bawa anak lagi

Bagaimanapun setakat ini, difahamkan orang ramai terutama penduduk di sekitarnya sedang cuba untuk mendapatkan informasi mengenai keluarga tersebut.

Sumber:TikTok @amar_amarpg

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.dnq.pw/

Previous articleLahir Ketika Umur 40 Tahun, Kecomelan Anak ke-5 Datin Sri Zizie Izette Jadi Bu4lan Netizen
Next articleMula kutip ilmu buat roti di pasaraya, pelan-pelan teroka bidang pastri… Jejaka ini kejar impian jadi cef tanpa sijil kulinari

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here