Home Petua Tips Masuk laluan bertentangan, lelaki B4ngladesh didakwa sebabkan kem4tian gadis

Masuk laluan bertentangan, lelaki B4ngladesh didakwa sebabkan kem4tian gadis

206
0

Seorang lelaki warga Bangladesh baru-baru ini telah didakwa menyebabkan kem4tian seorang wanita dalam kemalangan di Jalan Baru, Batu Kawan.Lelaki tersebut yang memandu tanpa lesen hingga menyebabkan seorang wanita terbvnuh dalam kem4langan di Jalan Baru, Batu Kawan, malam tadi, direman selama empat hari untuk siasatan lanjut.

Ketua Polis Daerah Seberang Perai Selatan, Superintendan Lee Chong Chern berkata, lelaki warga asing itu difahamkan tidak mempunyai lesen memandu.

Tercampak bawah jambatan

Lelaki berusia 30 tahun yang bekerja kontrak ditahan sejurus kem4langan itu berlaku, telah direman selama empat hari untuk siasatan lanjut.

“Dalam kemlangan jam 10.45 malam tadi, seorang wanita m4ut selepas motosikal ditunggangnya bertembung dengan kereta dinaiki warga asing berkenaan hingga menyebabkan dia tercampak ke bawah jambatan…”

Motorsikal bertembung dengan kereta

Berdasarkan siasatan, kemalangan berlaku setelah kenderaan dipandu warga asing itu yang dalam perjalanan dari arah Ikea ke Bukit Tambun dipercayai masuk ke laluan bertentangan.

“Pada masa sama terdapat seorang penunggang motosikal wanita melalui jalan terbabit lalu menyebabkan berlakunya pertembungan…”

Mangsa dikenali sebagai Siti Khadijah Abdul Razab, 21, bertugas sebagai pengawal keselamatan disahkan meninggal dunia di tempat kejadian.

Polis juga meminta orang awam menyaksikan kem4langan itu diminta tampil menyalurkan maklumat bagi membantu siasatan. Kes disiasat mengikut Seksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Sumber : ohmymedia

Previous articleMemang Tak Pernah Jd Mcm Ni Selama 800 Tahun. Disingkirkan Dari Jawatan Speaker, Ini Luahan Ariff
Next articleSyed Saddiq Bangun Cuba Nak Mencelah Tun M. Sekali Noh Omar Persenda, Ayat Dia Buat Ramai P4nas Hati

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here