Home Petua Tips SEBAK , Bakal Pengantin Mningg4l Dunia Dalam keadaan Sedang Membaca Al-Quran Selepas...

SEBAK , Bakal Pengantin Mningg4l Dunia Dalam keadaan Sedang Membaca Al-Quran Selepas Menunaikan Solat Subuh

513
0

SEORANG gadis menjadi bualan netizen apabila mengh3mbuskan nafas terakhir sedang membaca Al-Quran selepas menunaikan solat Subuh, Khamis lalu. Lebih memilukan, gadis itu yang dikenali sebagai Aisyah Bahar, 22, itu dikatakan rebah dan meningg4l dunia di pangkuan ayahnya.

Menurut sumber keluarga, pelajar Universiti Islam Hasanuddin, Makassar itu bakal melangsungkan perkahwinannya tidak lama lagi.

“Meningg4l setelah solat subuh, sedang membaca ayat Al-Quran. kondisinya sedang puasa sunnah. Akhir hayatnya mengucap Laa ilaaha illallah. Innalillah..Padahal beliau sebentar lagi akan menikah,” ujar Andi Wahyuni yang juga merupakan sepupu paling rapat arw4h.

Sementara itu, ayah Aishah iaitu Andi Bahar Jufri menceritakan, pada malam kejadian anaknya itu memaklumkan mahu berpuasa sunat Hari Khamis.

Aisyah bersama ibu bapanya.

“Selepas selepas bersahur, kami pergi sembahyang Subuh berjemaah di masjid. Sebaik sahaja pulang dari masjid, arw4h meminta izin untuk memperdengarkan ayat-ayat Al-Quran sambil saya memeriksa bacaaannya.

“Hanya dalam beberapa ayat, arw4h rebah secara tiba-tiba dipangkuan saya sebelum mengucap dua kalimah syahadah dan meningg4l dunia,” ujarnya. Menurut Bahar, selama ini arwah tidak pernah mengalami penyak1it yang serius, namun sehari sebelum kejadian arwah mengadu sak1t kepala.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook
Sumber : https://www.tehtarikkaw.com/

Previous articleAzan Maghrib 3 minit awal, masjid di Gombak mohon maaf. Ini status puasa jemaah
Next articleNama Kena Petik Dengan Majikan Pvkul B0dyguard, KPN Tampil Bersuara

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here