Home Petua Tips Isu Hubungan Akim Dan Model Vietnam Jade Yanh. Sekali Akim Cerita Perkara...

Isu Hubungan Akim Dan Model Vietnam Jade Yanh. Sekali Akim Cerita Perkara Sebenar

263
0

Kisah model yang cantik dari vietnam Jade Yanh dikatakan kecewa dalam pembikinan muzik video bersama Akim dan The Majistret menjadi hngat diperkatakan

dan bertambah kervh bila nama isteri Akim iaitu penyanyi yg bersuara lunak Stacy juga terpalit sama.

Walaupun nama penyanyi dan penulis lagu, Akim Ahmad menjadi perbualan selepas band yang dianggotainya, Akim dan The Majistret terpal1t dengan satu k0n-troversi bersama model berketurunan Jerman-Vietnam yang dikenali sebagai Jade Yanh namun Akim begitu tenang menghadapi masalah ini.

 

 

Segalanya bermula selapas wanita terbabit melvahkan rasa kec3wa apabila lak0nannya dalam muzik video (MV) Ramp4s telah dikeluarkan.

Akim bagaimanapun mended4hkan, dia telah menganggap isu tersebut selesai meskipun tiada perm0honan maaf secara peribadi dibuat oleh Jade.

“Dia minta maaf pun secara terbuka. Tapi saya tak kisah pun. Saya pun takdelah berker4s nak dia mintak maaf pada saya. Pada saya mungkin dia tidak faham situasi dalaman yang berlaku sewaktu pembikinan muzik video tersebut.

“Tapi pada saya itu hanyalah m1 ss communication,” kata penyanyi dan penulis lagu, Akim Ahmad yang sebelum ini menjadi perbualan selepas band yang dianggotainya, Akim & The Majistret terpal1t dengan satu kontr0versi bersama model berketurunan Jerman-Vietnam yang dikenali sebagai Jade Yanh.

Segalanya bermula selapas wanita terbabit meluahkan rasa kec3wa apabila lakonannya dalam muzik video (MV) ‘Ramp4s’ telah dikeluarkan. Akim bagaimanapun mended4hkan, dia telah menganggap isu tersebut selesai meskipun tiada perm0honan maaf secara peribadi dibuat oleh Jade.

 

 

Jelas Akim, pada ketika itu dia tidak berniat untuk mengervhkan lagi keadaan namun dia berasa terpanggil untuk menjel4skan mengenai situasi sebenar. Katanya lagi, isu ini menjadi bertambah h4ngat apabila nama isterinya, penyanyi Stacy Anam turut terpalit sama.

“Pada masa sama, info yang dia berikan tu s4lah dan tak tep4t.”

“Pada saya ini bukan isu siapa s4lah atau betul, cuma pihak pr0duksi kene lebih berhati-hati untuk menyampaikan info agar tidak men1mbulkan f1tnah atau kem4rahan.”

“Dia menc4bar harga diri isteri saya.”

“Ini bukan soal isteri saya jeal0us atau tidak. Tapi kalau dia jeal0us sekali pun itu hak dia. Tapi ini bukan soal isu jeal0us cuma situasi lagu dan muzik video tu jauh berc4nggah,”

 

 

Sementara itu, bapa kepada dua orang anak ini turut berpendapat sebagai seorang yang profesional, kita hendaklah memahami dan mengetahui bidang kuasa sewaktu bekerja.

“Isu ini sebenarnya tak patut dibangk1tkan. Mungkin wanita tersebut tak tahu perkara sebenar. Mungkin itu yang buat dia frvst. Tapi pada saya, sebagai seorang yang profesional kita kena tahu posisi kita.“Pada saya ilmu itu penting. Kita kena tahu sk0p kerja kita. Dalam apa juga bidang yang kita lalui, kita kena tahu kita punya kuasa. Saya ada hak untuk keluarkan scene.

“Apa saya punya keputusan, perkara tu tak sepatutnya diberi tahu kepada pihak lain. Kalau nak ikutkan banyak lagi pelakon Hollywood yang scene dia dikeluarkan,” akhiri penyanyi lagu ‘Bengang’ ini.

Sumber: MH, mykmu

Previous articleRakan Arwh Ceritakan Keadaan Nik Khatijah Ketika Pergi Mencari Di Rumah Dan Ini Yg Mereka Lihat
Next articleNajib s1ndir krajaan dlm isu program vksinasi negAra, Sekali Yb KJ masuk komen sampai dpt 5 ribu like

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here