Home Petua Tips “Sekali dia senyum…”- Lelaki Iras Park Bo Gum Raih Perhatian Ramai

“Sekali dia senyum…”- Lelaki Iras Park Bo Gum Raih Perhatian Ramai

104
0

Rasanya banyak kali sudah kita dapat melihat beberapa individu yang dikatakan mempunyai iras dengan selebriti terkenal. Bagi seorang lelaki ini pula, wajahnya menjadi tumpuan netizen kerana dikatakan mempunyai iras dengan seorang pelakon dari Korea.

Pasti buat yang suka menonton drama-drama dari Korea, pelakon bernama Park Bo Gum bukanlah asing lagi bagi anda. Lakonannya apabila membawakan pelbagai watak membuatkan dia semakin melonjak naik sebagai pelakon.

Lelaki

Walau bagaimanapun, menerusi perkongsian video oleh akaun atas nama, otaiburgermalaysia ini memaparkan seorang lelaki yang sedang membuat burger dan ternyata wajahnya itu menjadi tumpuan netizen di aplikasi, TikTok.

Hantaran video dimuat naik itu mengundang juga lelaki terbabit hangat diperkatakan oleh warganet sehingga rakaman tersebut meraih lebih 100,000 tanda suka.

Apa yang menarik perhatian ramai juga disaat lelaki iras Park Bo Gum ini memaparkan senyumannya sekali gus mencetuskan ramai yang akui tentang persamaan mereka.

Video:

Dalam pada itu, video yang dimuat naik tersebut ternyata telah viral dengan 1.1 juta tontonan selepas dikongsikan baru-baru ini yang mana ruangan komen juga ditinggalkan ‘ribuan’ reaksi ramai.

“Kat sini rupenye, jenuh dua tahun nak tunggu…”

Lelaki

“Sekali dia senyum, terkejut member Park Bo Gum…”

Lelaki

“Then bila dia senyum. Sama gilaa”

IMG_20220313_231031

“Versi yang ni…”

IMG_20220313_231105

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : HCL

Previous article[Vide0] “Like father, like son” – Dayah kongsi gaya Fahri sebijik macam baba dia
Next articleWow! Bakal ibu buat kejutan hadiah Lamborghini RM2 juta strategi ‘ikat’ suami, harap diberi lebih perhatian ketika berp4ntang

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here