Home Petua Tips Selepas Tahu Su4mi Nak K4hwin Lagi, Isteri Tek4d Rob0hkan Rumah Yang Dibin4...

Selepas Tahu Su4mi Nak K4hwin Lagi, Isteri Tek4d Rob0hkan Rumah Yang Dibin4 At4s Tan4h Mentua

77
0

SEBAIK saja berkahwin, kehidupan seseorang itu akan berubah. Mana tidaknya daripada hidup seorang kini berdua, daripada mempunyai sebuah keluarga kini sudah mempunyai dua keluarga.

Hubungan menantu dan mertua selalunya akan berbeza pendapat. Seringkali menantu yang tidak menyukai mertua atau sebaliknya. Bahkan, banyak yang berlaku akhirnya hubungan antara anak dan orang tua bermasalah kerana ketidaksefahaman mertua dan menantu.

Mungkin perbezaan zaman, terdahulu isteri akan berdiam diri dan akur sekiranya suami selingkuh di belakang tapi hari ini kaum wanita lebih berani bersuara malah bertindak untuk melakukan sesuatu di luar jangkaan.

Difahamkan, pasangan suami isteri ini tinggal beransingan (PJJ) kerana kekangan kerja. Dengan tindakan berani yang dikatakan ber4ng dengan suaminya selingkuh dan mahu kahwin lagi, dia telah mengupah khidmat jentera berat untuk merobohkan sebuah rumah mewah yang merupakan kediaman tetap mereka.

Wanita itu akui langsung tidak menyesal dengan keputusan terbabit kerana terlampau ger4m dirinya dikhianati hidup-hidup. Rumah yang kelihatan mewah itu dikatakan dibina secara berperingkat selama 5 tahun berturut dan dianggarkan bernilai RM 87,000.

Pasangan itu cuba mencari penyelesaian damai namun menemui jalan buntu sehingga mencapai kata sepakat untuk merobohkan rumah tersebut yang di bina diatas tanah orang tua.

Mereka beranggapan sama-sama sudah tiada hak untuk memiliki rumah tersebut kerana telah berpisah dan rumah tersebut bukan dibuat atas nama persendirian.

Seeloknya, kita sebagai pasangan suami isteri perlulah saling bertolak ansur menjaga keharmonian rumahtangga untuk mengelakkan prkara yang tidak diingini berlaku.

Sumber:YouTube official inews & Portal detik news

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.dnq.pw/

Previous article“Tengah dalam proses ujian lagi..” – Abang Viva Akui Dah Miliki Calon Isteri
Next articleSiti Khadijah mahu pelihara nama baik, pakaian tak terlalu terbuka walaupun belum bertudung

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here