Home Petua Tips Selepas Perdana Menteri Terkini Menteri Kesihatan Isr4el Disahkan Positif Cov1d l9,Kedua dua...

Selepas Perdana Menteri Terkini Menteri Kesihatan Isr4el Disahkan Positif Cov1d l9,Kedua dua Kena Ku4rantin

7822
0

Baru beberapa hari yang lepas kita memgecam tindakan yang dilakukan oleh rej1m Isr4el bertindak bi4dap apabila memusnahk4n sebuah klinik khas bagi pesakit C0VID-19 yang sedang dalam pembinaan di Teb1ng B4rat.

Tidak cukup setakat itu, penceroboh h4ram Y4hudi turut merampas bahan binaan yang bertujuan bagi mendirikan sebuah klinik khas untuk pesakit C0VID-19 yang terdiri daripada rakyat P4lestin di kawasan terbabit.

Terbaru, Israel berada dalam keadaan yang membimbangkan apabila Menteri Kesihatan Isr4el, Ya’acov Litzman disahkan positif C0VID-19.

Menurut agensi berita Sputnik yang memetik laporan portal berita Jerusalem Post, Litzman dan isterinya disahkan dijangkiti wbak itu dan perlu menjalani prosedur kuarantin.

 

Perdana Menteri Isr4el Dikuar4ntin

Dalam perkembangan lain, Perdana Menteri Isr4el, Benj4min Net4nyahu terpaksa diku4rantin buat kali kedua dalam masa seminggu selepas sering bermesyuarat dengan Litzman.

Langkah itu dibuat berdasarkan cadangan doktor peribadi Netanyahu dan garis panduan kementerian kesihatan. Namun terdapat khabar angin yang turut mengatakan bahawa Netanyahu juga turut dilaporkan positif.

Tu la zaman sekarang ni Allah bayar cash je kan.

 

Sumber : remaja

Previous articlePetugas DibaIing Batu, Orang Kampung Sekat Jalan Dan ‘H4Iau’ AmbuIans Mahu Kebumi Jen4zah Pesak1t C19
Next article‘Suami Isteri Cvri Keluar Malam Nampak Polis Terus Pecut Motor,Patah Balik.Petugas Kongsi Kerenah Orang Tika PKP

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here