Home Viral “Semoga dia ” setelah majlis kawin batal sekali Mimi Lana buat pendedahan

“Semoga dia ” setelah majlis kawin batal sekali Mimi Lana buat pendedahan

246
0

“Semoga dia ” setelah majlis kawin batal sekali Mimi Lana buat pendedahan

SUSULAN kekecohan pembatalan majlis pernikahannya, pelakon Mimi Lana dikhabarkan mengambil cuti dan terbang ke luar negara dipercayai London.
Difahamkan Mimi atau Mimi Roziana Zainal Abidin, 28, berangkat ke negara itu pada Sabtu.

Tidak dapat dipastikan tujuan Mimi ke London, namun ia dipercayai untuk berehat seketika. Syafiq dan Mimi umum batal majlis nikah.

Menerusi beberapa perkongsian di Instagram miliknya sebelum ini, Mimi sedang menjayakan penggambaran sebuah drama berjudul Headliners bersama aktor Meergeen.

Mimi juga mash belum membuka mulut bagi menjelaskan punca sebenar mailis pernikahannya dengan aktor Syafig Kyle yang sepatutnya berlangsung pada 18 Ogos ini dibatalkan.

Sebaliknya pengurus dia, Iman Tang memaklumkan pihaknya hanya diberitahu tentang pembatalan tersebut pada Rabu lalu. Menerusi hantaran yang dimuat naik di Instagram miliknya pada malam Jumaat, Mimi meluahkan rasa sedih dalam bentuk doa dan berharap diberi kekuatan menempuh dugaan ketika ini.

Kisah Mimi dan Syafiq mula menjadi perhatian selepas tetamu majlis mereka menerima notis pemberitahuan tentang pembatalan majlis berkenaan.

Pasangan itu sepatutnya disatukan sebagai suami isteri pada pagi Jumaat depan sebelum diraikan dalam sebuah majlis resepsi berkonsepkan acara dalam taman di Puncak Rimba, Bentong, Pahang pada sebelah malam.

Keluarga terdekat aktor itu termasuk ibunya Rohaya Sulaiman ketika dihubungi juga engga memberi sebarang komen dan meminta menunggu sendiri jawapan daripada Syafiq.
Sumber : Mstar

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.
Previous article“Saya rasa lebih baik” Majlis Nikah Syafiq Kyle dan Mimi Lana dibatalkan,sekali mak Syafiq dedah perkara ini
Next article“Jika benar kata kata itu” rupanya selepas dua tahun kawin Kamal Adli rasa kecewa juga

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here