Home Petua Tips “Seriuslah Sama Ke?”- Ini Reaksi Erra Fazira Bila Terjumpa ‘Kembar’ Seiras Dengannya

“Seriuslah Sama Ke?”- Ini Reaksi Erra Fazira Bila Terjumpa ‘Kembar’ Seiras Dengannya

70
0

Siapa yang tidak kenal dengan bekas model dan selebriti cantik bernama Erra Fazira. Walaupun kini berusia 48 tahun, bekas ‘Ratu Cantik Malaysia 1992’ ini masih lagi cantik dan awet muda. Sukar untuk mempercayai bahawa Erra Fazira sudah 48 tahun.

Baru-baru ini, seorang MUA yang dikenali sebagai Mek Dinda  menjadi viral di laman Tiktok kerana ramai yang mengatakan dia mempunyai wajah seriras dengan Erra Fazira.

Jika dilihat secara kasar, bahagian mata dan kening Mek Dinda adalah yang paling sama dengan Erra Fazira.

Mek Dinda mengatakan bahawa semua itu hanyalah kebetulan kerana style makeup yang dibuat olehnya, namun dia mengakui bahawa dia merasa teruja selepas Erra Fazira memberikan reaksi terhadap videonya.

Melalui video yang dikongsikan oleh Isskop di Tiktok, kelihatan Erra Fazira meletakkan video Mek Dinda di sebelah mukanya dan ternyata kelihatan kedua-dua mereka umpama adik beradik. Erra juga tampak tersenyum sambil mengatakan “eh sama ke?”

Menerusi ke ruangan komen, rata-rata netizen bersetuju bahawa wajah mereka berdua mempunyai persamaan walaupun tidaklah seratus-peratus. Terdapat juga komen yang mengatakan suara Mek Dinda seakan mirip dengan Azza Elite. –CARI

Sumber : CARI

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.malaysiatime.me/

Previous article“Sepatutnya tunggu 3 bulan, tp saya dh tak tahan..” -Wawa Zainal buang implan, sedia timang anak kelima
Next articleGuru muzik guna rekoder pikat hati murid ke sekolah, ‘single’ Iman Troye paling diminati… rupa-rupanya dah menang banyak pertandingan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here