Home Petua Tips “Serupa Filem Z0mbie” – Gelagat Pelanggan Berpusu-Pusu Taknak Kalah R3but Baju ‘Bundle’

“Serupa Filem Z0mbie” – Gelagat Pelanggan Berpusu-Pusu Taknak Kalah R3but Baju ‘Bundle’

69
0

Sebagai pelanggan yang bijak, mestilah ramai yang akan berbelanja semasa ada promosi atau diskaun yang menarik kan. Begitu jugalah seperti situasi yang dikongsikan ini apabila sebuah kedai bundle ini diserbu oleh para pelanggan yang sangat teruja untuk membeli belah di situ.

Apa yang menarik perhatian ialah gelagat mereka ini yang berpusu-pusu seperti sekumpulan zombie sebaik sahaja kedai tersebut dibuka. Perkongsian video tersebut juga tular dengan lebih lapan juta tontonan setakat ini di mana netizen turut terkedu melihatnya.

Video:

Di dalam video yang dikongsikan ini, pemilik video merakamkan gelagat para pelanggan yang sudah menunggu di luar kedai untuk membeli belah. Sebaik sahaja pintu kedai dibuka, segerombolan manusia mula berpusu-pusu memasuki kedai itu sambil menolak satu sama lain.

Malah situasi ini turut kelihatan seperti sekumpulan zombie yang selalu dilihat di dalam filem di mana mereka sedang mencari mangsa untuk diterkam. Dalam masa yang sama, mereka kemudiannya mengambil baju-baju bundle yang sudah siap diletakkan di atas lantai itu.

zombie

Mungkin juga pemilik kedai ada melakukan promosi diskaun yang menarik membuatkan masing-masing begitu aktif berbelanja. Melihat situasi yang dikongsikan ini, netizen pula berseloroh menyangka ianya seperti salah satu babak filem zombie sahaja.

Di ruangan komen, rata-rata netizen juga turut terkedu dan terkejut melihat gelagat para pelanggan ini. Sehinggakan ada yang berasa hairan mengapa mereka begitu kalut di situ walaupun ianya hanyalah baju dan bukannya makanan keperluan asas seperti minyak masak.

“Zombie cari baju bundle.”

pelanggan

“Dah ambik punya banyak tengok-tengok dompet hilang.”

baju

“Ingatkan zombie walking dead.”

komen

“Kepala di bawah kaki ke atas ampun dah.”

tik tok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.malaysiatime.me/

Previous articleKucing kesayangan hilang, Rosyam Nor tawar RM1,000 siapa jumpa ‘Midnight’… R4yu pulangkan jika terambil
Next article“Terima Kasih Pilih Saya Kalofa..”- Sahabat Dari Dewi Remaja, Izara Aishah Jadi Wajah Kempen Raya Tudung Neelofa

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here