Home Petua Tips “Setelah Hampir 2 Minggu..” -Selesai Bantu Mngsa2 Bnjir, Abang Viva Dah ‘Standby’...

“Setelah Hampir 2 Minggu..” -Selesai Bantu Mngsa2 Bnjir, Abang Viva Dah ‘Standby’ Nak Balik Melaka

68
0

Selepas hampir dua minggu menjelaj4h kawasan-kawasan benc4na bagi memberikan bantuan kepada m4ngsa-m4ngsa banjir di Selangor dan Pahang, akhirnya Abang Viva memaklumkan sudah mahu pulang ke Melaka.

Azwan Omar atau dipanggil Abang Viva telah memuat nak gambar kereta dan bot yang digunakan untuk m1si bantuan tersebut di Facebook peribad1nya dengan menyertakan kapsyen mahu bersiap-siap bergerak pulang.

Dalam perkongsian lain Abang Viva di media sosialnya, dia memaklumkan baru sahaja mendapat Sijil Penghargaan Adiwira Prihatin Mus1bah dari Angkatan Pertahanan Awam (APM) berikutan baktinya dalam membantu m4ngsa-m4ngsa banjir tempoh hari.

“Allhamdulillah atas berkat doa mak ayah dan orang ramai semua sy telah menerima sijil pnghrgaan ADIWIRA PRIHATIN MUSlBAH,” tulisnya di ruangan kapsyen.

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan komen dengan mengucapkan ribuan terima kasih kepada Abang Viva atas keikhlasannya membantu m4ngsa banjir.

Mereka juga mendoakan perjalanannya pulang ke Melaka dilancarkan dan berharap agar segala urusan pemuda itu selepas ini dipermudah.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.malaysiatime.me/

Previous article“Mungkin Ramai Masih Kenal..” -Bertuah Betul! Akak Ni Terserempak Dengan ‘Mami Jarum’ Di Klinik
Next article“Tak Tahu Salah Kat Mana..” -Gadis Dikec4m Sebab Bakal Suami Berbaju Polis Masa Majlis Bertunang

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here