Home Petua Tips Sheera Iskandar Bersalin Anak Sulung, Tahniah Dapat Baby Girl

Sheera Iskandar Bersalin Anak Sulung, Tahniah Dapat Baby Girl

78
0

Suami kepada pelakon Sheera Iskandar, Mohd Halim Abdul Gani mengucapkan rasa syukur selepas isterinya selamat bersalin anak sulung.

Berita gembira itu dimaklumkan menerusi satu posting beserta foto di akaun Instagram Sheera. Walaupun Sheera bersalin pada Ahad namun pasangan ini mengambil keputusan untuk berkongsi momen terindah itu baru-baru ini.

“Bismillah, Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi, Allah Maha Esa. Isteri saya, Sheera selamat melahirkan puteri kami, pada jam 7.31 malam, Ahad lalu,” tulis Halim.

“Jutaan terima kasih atas doa dan ucapan, terutamanya buat para petugas di PPUKM (Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia) kerana telah menjaga anak dan isteri saya dengan baik,” ucapnya.


Terdahulu, Sheera yang juga merupakan pelakon drama bersiri popular Gerak Khas ini mendirikan rumah tangga bersama Halim pada tanggal Mei lalu.

Sheera sebelum ini pernah berkahwin dengan Abdullah Harun pada Ogos 2015 namun jodoh mereka tidak panjang dan bercer4i pada hujung tahun 2018.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://gempak.com/

Previous article“Naik mai raya sini la,” – [VIDEO] Pelajar dapat ‘duit raya’ berupa kucing BSH ketika beraya rumah pensyarah
Next articleAbang nak jadi polis trafik, getah rambut adik jadi ‘mangsa’! Dah pandai tegur cara pemanduan mak ayah

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here