Home Petua Tips Shuib Terlepas Sebut Nama ‘Sarah’ Depan Watie, Tak Sangka Ini Reaksi Watie

Shuib Terlepas Sebut Nama ‘Sarah’ Depan Watie, Tak Sangka Ini Reaksi Watie

150
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Watie yang merupakan isteri Shuib yang berkongsikan detik dimana suami beliau iaitu Shuib mimpi isteri pertamanya iaitu arwah Siti Sarah baru baru ini. Beliau berkongsikan peristiwa tersebut kepada para peminat untuk menjelaskan bahawa beliau tidak pernah cemburu akan keadaan tersebut jika berulang kembali.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, beliau menceritakan keadaan Shuib yang selepas meimpikan arwah isterinya, namun reaksi Watie hanya mendengar dan tertidur sejenak. Watie juga menyatakan disaat beliau terjaga, beliau melihat suaminya masih menangis merindukan arwah Siti Sarah.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFB5nE1A/

Berikutan itu, beliau berasa serba salah meninggalkan suaminya yang masih menangis kerana tertidur. Beliau turut mendengar cerita Shuib di dalam mimpi dan punca yang membuatkan Shuib menangis adalah arwah isterinya tidak kunjung tiba walaupun beliau memangilnya. Apa apa pon para peminat mendoakan yang terbaik buat mereka.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleGambar Lanc*p Atas Foto Isteri Tersebar , Hafiz Mahamad Belanja Tiket Pergi Umrah Pada Si Pelaku
Next articleTak Malu Berdepan Penyanyi Popular, Ubai Belanja Suara Buat Ramai Terkejut

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here