Home Viral Tak Malu Berdepan Penyanyi Popular, Ubai Belanja Suara Buat Ramai Terkejut

Tak Malu Berdepan Penyanyi Popular, Ubai Belanja Suara Buat Ramai Terkejut

108
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari peminat Meletop yang memaparkan berkenaan satu aktiviti khas yang dimainkan oleh para artis iaitu ‘karoake berantai’. Permainan ini perlu dilakukan oleh para artis yang berada disitu dan ternyata suara mereka begitu sedap didengar.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, artis yang berada di situ merupakan Akim,Stacy,Puter, Dato Jala dan Ubai. Mereka menyanyikan sebuah lagu dengan penuh semangat.Namun apabila tiba part Ubai, netizen geli hati apabila nyanyian beliau tidak sampai.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFBuLb3X/

Berikutan itu, para netizen meminta beliau untuk berguru dengan isterinya kembali iaitu Shila Amzah bagi membetulkan balik suara nyanyian beliau. Apa apa pun ramai terpegun dengan suara Akim dan Stacy dan membuatkan ramai mengimbau kenangan suara mereka di Akademi Fantasia.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleShuib Terlepas Sebut Nama ‘Sarah’ Depan Watie, Tak Sangka Ini Reaksi Watie
Next article“Familiar Betul Suara Tu..”- Zahirah Macwilson Terima Interview Bekas Kekasih? Sekali Bapa Zahirah Bagi Respons Padu!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here