Home Viral “Familiar Betul Suara Tu..”- Zahirah Macwilson Terima Interview Bekas Kekasih? Sekali Bapa...

“Familiar Betul Suara Tu..”- Zahirah Macwilson Terima Interview Bekas Kekasih? Sekali Bapa Zahirah Bagi Respons Padu!

62
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Zahirah Macwilson yang berkongsikan satu temu bual di Instagram beliau baru baru ini. Beliau disoal dengan beberap soalan berkenaan dirinya. Penemu bual tersebut hanya meminta 1 minit sahaja untuk menyoal Zahiran namun netizen berasa tidak asing dengan suara penyoal tersebut.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Zahirah menyatakan kini beliau sangat berminat dalam fesyen dan berfesyen mengikut kesesuaian beliau sebagai seorang ibu dan isteri. Beliau tidak kekok menceritakan perihal beliau pada wartawan tersebut dan ternyata wartawan tersebut merupakan suami beliau iaitu Aiman Hakim sendiri.

Hal ini boleh ditonton di :


Berikutan itu, hal ini dapat dijelaskan lagi apabila bapanya, Zainol Macwilson menyatakan Aiman ingin mengikuti jejak langkahnya untuk menjadi wartawan. Apa apa perkongsian Zahirah cukup menyatakan kehidupan dan keakraban beliau dan suami semakin erat dan berharap agar sentiasa bahagia di samping keluarga tercinta.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleTak Malu Berdepan Penyanyi Popular, Ubai Belanja Suara Buat Ramai Terkejut
Next article“Senyap Senyap Je La..”- Raf Yaakob Diserang Peminat Mawar Rashid Lepas Dedah Kekasih Baru

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here