Home Viral “Senyap Senyap Je La..”- Raf Yaakob Diserang Peminat Mawar Rashid Lepas Dedah...

“Senyap Senyap Je La..”- Raf Yaakob Diserang Peminat Mawar Rashid Lepas Dedah Kekasih Baru

144
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Raf Yaakob dimana beliau berkongsikan sedikit selingan seorang wanita di Instagram miliknya baru baru ini. Berikutan itu, hal menjadi persoalan ramai apabila ramai menyoal adakah beliau sudah jumpa pengganti Mawar Rashid.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, baru baru ini dikhabarkan dengan perkongsian Raf Yaakob yang mengirim sejambak bunga kepada seseorang yang disyaki kekasih barunya. Hal ini kerana beliau meminta salah seorang ahli keluarganya untuk menemani beliau mencari bunga dan meletakkan caption ‘I hope she like it..’

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Raf Yaakob (@rafyaakob)


Berikutan itu, hal ini turu menjadi kontroversi apabila peminat Mawar Rashid mula memenuhi ruangan komen dan meminta beliau untuk tidak melakukan sebarang perkongsian dan mneghormati bekas isteri. Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat Raf Yaakob..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Familiar Betul Suara Tu..”- Zahirah Macwilson Terima Interview Bekas Kekasih? Sekali Bapa Zahirah Bagi Respons Padu!
Next articleTerlalu Beria Kongsi Klip Hamil Di Tiktok, Sekali Ini Terjadi Pada Janna Nick

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here