Home Viral Terlalu Beria Kongsi Klip Hamil Di Tiktok, Sekali Ini Terjadi Pada Janna...

Terlalu Beria Kongsi Klip Hamil Di Tiktok, Sekali Ini Terjadi Pada Janna Nick

76
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Jannan Nick menerusi Tiktok milik beliau berkenaan satu perkongsian beliau membalas komen para peminat yang menyatakan bahawa beliau kini berbadan dua. Klip yang berdurasi beberapa minit itu menjadi perhartian apabila Janna Nick menceritakan bahawa beliau mencuba nasib pada ‘maternity test’.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, beliau berkongsikan bahawa beliau menyesal kerana terlalu berharap untuk hamil dan kini beliau berada di fasa ‘psiko’ kerana gagal hamil setelah melakukan pelbagai cara. Beliau juga menyatakan bahawa beliau sedih kerana tidak mampu memberikan lagi cahaya mata ubtuk suaminya.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFS8n9o1/

Berikutan itu, para peminat memenuhi ruangan komen dengana menyatakan untuk tidak stress dan sentiasa bersabar. Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat Janna Nick dan suami dalam menunggu cahaya mata kelak.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Senyap Senyap Je La..”- Raf Yaakob Diserang Peminat Mawar Rashid Lepas Dedah Kekasih Baru
Next article“Ayah Kawin Lain Takkan Ibu Tak Boleh..”-Anak Ajak Shiro

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here