Home Petua Tips Kerana saya Cvrang Saya Jatuh Terduduk Dan Hilang Gaji Setahun – Shuk

Kerana saya Cvrang Saya Jatuh Terduduk Dan Hilang Gaji Setahun – Shuk

509
0

Siapa tak kenal Shuk dulunya seorang penyampai radio H0t Fm namun satu ketika beliau menghadapi pergolakan rumahtangga apabila isterinya Rossalennah membuat

dakwaan suaminya cv.rang hinggakan Shuk diberhentikan kerja sebagai penyampai radio.

Dugaan terus melanda lagi bila gerai jual airnya dig4.nggu orang hingga habis meja berterabur. Apa pun pengajaran hidup mengajar Shuk menjadi seorang insan yang

betul bergelar suami.

” Saya memang tak akan cvrang lagi.”

Demikian kata-kata kekesalan pelawak Shuk Sahar berjanji tidak akan berlaku cvrang lagi terhadap isterinya, Rossalennah Natassiah Asshaferah.

 

Malah Shuk turut menyatakan dia berasa menyesal dengan setiap perbuatannya sebelum ini.

Menurut Shuk, disebabkan kecvrangannya itu, bukan sahaja dia dikec4m malah turut kehilangan punca pendapatan serta kervntuhan rumh tngga.

” Ya, sudah tentu saya memang tak akan cvrang lagi. (Kerana cvrang) saya jatuh terduduk, saya hilang gaji setahun dan semasa tu pulak baru berpindah rumah.

” Siapa sangka saya kehilangan kerja tiba-tiba sedangkan dalam fikiran saya kontrak akan tamat pada 2023,” katanya.

Menghargai semangat isterinya yang mempertahankan rumah tangga mereka walau dilanda badai, Shuk berkata dia tidak mampu menjadi sekuat Rossalennah jika berada dalam situasi sama.

Sedikit tentang info diri Shuk

 

Mohammad Shukri bin Mohamed Sahar dilahirkan pada 20 Mac 1986.

Lebih dikenali sebagai Shuk Hotfm, atau Shuk Sahar, beliau ialah seorang pelawak, pengacara dan pelakon lelaki yang berasal dari Pulau Pinang, Malaysia.

Shuk pernah menjadi peserta Raja Lawak Musim ke-5 dalam kumpulan Balas pada tahun 2011. Beliau bergandingan dengan Fendi dalam kumpulan tersebut dan mereka berdua berasal dari Pulau Pinang.

Selain itu Shuk menyertai program kenyataan televisyen lawak Raja Lawak musim ke-5 bersama rakan baiknya, Fendi melalui kumpulan Balas.

Kumpulan Balas sering dikrit1k kerana mempersembahkan lawak lvcah minggu demi minggu. Pada malam peringkat akhir kumpulan Balas tewas di tangan Man.

Pada 20 Disember 2015, Syuk telah selamat melangsungkan majlis perkahwinannya bersama gadis pilihannya Rossalennah Natassyiah Asshaferah atau Sera (23 tahun) di Kampung Ulu Sapi, Beluran Sandakan, Sabah.

Pada 30 Oktober 2016, isteri Shuk selamat melahirkan anak perempuan mereka yang diberi nama Nur Qurratu Ain (dibaca) pada pukul 10.05 malam di Pusat Perubatan Putra, Sungai Buloh.

Paling menarik perhatian adalah pada 23 Januari 2021, isteri Shuk telah memuat naik kecvrangan suaminya dengan perempuan lain bernama Farah.

Sekitar tahun 2020, terdengar desas-desus cvrang, namun Shuk tampil menyelamatkan perkahwinan dengan menafikan semua itu sebagai khabar angin. Namun begitu pada tahun 2021, isterinya telah memviralkan aktiviti kecvrangan Shuk dengan Farah.

Dalam kenyataan dikeluarkan, memberitahu penggantungan sementara perkhidmatan Shuk sebagai penyampai radio stesen itu adalah bagi memberi ruang kepada pihak pengurusan untuk melakukan siasatan dalaman berkaitan isu membabitkannya yang kini tular di media sosial.

Berikutan krisis rumah tangga dan kecurangan oleh Shuk, pengurusan radio milik Media Prima membuat keputusan untuk menamatkan kontrak Shuk sebagai penyampai Hot FM.

Sumber:rotikaya dan wikipedia

Previous article‘Tndakan Bkal Diambil’ Kenyataan Terbaru KPN Mungkin Akn Buat Neelofa Dan Suami Tak Lena Tidur
Next article“Saya Masih Menunggu dan Melihat” – Erra Fazira bakal mendirikan rumah tangga?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here