Home Petua Tips “Suara pun sedap dengar Bilal ni” – Netizen ulang banyak kali lepas...

“Suara pun sedap dengar Bilal ni” – Netizen ulang banyak kali lepas suara Bilal kedengaran di video Neelofa

50
0

Pasangan bahagia yang selalu menjadi kontr0versi iaitu selebriti dan usahawan terkenal Neelofa dan suaminya, Haris Ismail baru mendapat cahaya mata pertama mereka. Kini, rumah tangga mereka diceriakan dengan kehadiran anak lelaki mereka yang dinamakan Muhammad Bilal.

Untuk pengetahuan, neelofa selamat melahirkan bilal pada 29 Januari lalu dan walaupun mereka masih belum mended4hkan wajah anaknya itu, tetapi nama anak mereka itu telah dided4hkan supaya para peminatnya tidak tertanya-tanya.

Baru- baru ini neelofa telah berkongsikan mengenai satu produk melalui akaun Tik Tok miliknya tetapi lain pula yang didengari oleh peminatnya iaitu suara bilal menangis yang telah didengari buat kali pertama.

Rakaman video tersebut telah mendapat perhatian peminat pasangan itu yang mahu melihat bilal tetapi netizen juga berpuas hati walaupun hanya mendengar suara bilal yang menangis di belakang tabir video itu.

Video:


Menjengah ke ruangan komen pula, Peminat ternyata sudah begitu bahagia dan teruja meskipun tidak dapat melihat wajah Bilal tetapi boleh mendengarkan suara cahaya mata Neelofa dalam video pendek tersebut sahaja sudah membahagiakan.

Komen Netizen:

Sumber : Instagram lofa.page

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :http://www.sinarviral.com/

Previous articleUyaina Arshad Terima Banyak Soalan H4mil, Ris4u Tak Sedar Sedang Berbadan Dua – ‘Saya Harap Komen Peminat Itu Adalah Satu Doa’
Next article[Vide0] Anak Siti Sarah pelvk wanita mana? Ramai syak bakal ibu tiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here