Home Petua Tips Uyaina Arshad Terima Banyak Soalan H4mil, Ris4u Tak Sedar Sedang Berbadan Dua...

Uyaina Arshad Terima Banyak Soalan H4mil, Ris4u Tak Sedar Sedang Berbadan Dua – ‘Saya Harap Komen Peminat Itu Adalah Satu Doa’

73
0

Foto pengacara Uyaina Arshad menjadi perhatian apabila netizen mula mengesyaki pelakon ini sedang hamil. Menerusi ruangan komen, beberapa pengikut mend4kwa kelihatan ‘baby bump’ pada perut Uyaina.

T4kut bila ramai cakap hamil

Menurut Uyaina, dia perasan dengan komen-komen yang bertanya sama ada dirinya sedang hamil. Katanya, dia yakin rezeki belum berpihak kepada dia dan suami, penyanyi Raja Syahiran, 29.

Bagaimanapun, Uyaina, 30, menyatakan dia akan membuat ujian kehamilan dalam waktu terdekat ini kerana khuatir diri sendiri yang tidak menyedari perubahan tubuh badan.

Terdapat banyak komen peminat yang bertanya adakah saya sedang berbadan dua? Persoalan itu sekali gus membuatkan saya berasa takut sama ada komen yang ditinggalkan peminat itu mungkin benar atau sebaliknya.

Selepas mengetahui perkara ini saya terus terdetik nak buat ujian kehamilan. Insya-Allah saya akan buat ujian kehamilan dalam waktu terdekat ini kerana takut juga kalau hamil tanpa saya sedar.

Jika saya benar hamil saya akan maklumkan. Namun, saya yakin saya belum hamil lagi memandangkan keadaan kesihatan saya bukan seperti wanita yang berbadan dua.

Moga rezeki timang anak dipercepatkan

Dalam pada itu, pemilik nama Shaidatul Naseha Uyaina Arshad tidak ingin melengahkan waktu untuk menimang cahaya mata memandangkan usia mereka makin lanjut.

Katanya lagi, mereka sangat teruja untuk menambah ahli keluarga dan berharap komen-komen yang ditulis itu menjadi satu doa.

Kami berdua memang sudah berbincang mengenai hal ini dan sudah bersedia seandainya rezeki untuk menimang cahaya mata datang awal.

Saya harap komen peminat yang mengatakan saya sedang hamil itu adalah satu doa dan moga rezeki timang anak dipercepatkan.

Memandangkan usia kami berdua pun sudah semakin meningkat, jadi kami enggan merancang atau melengahkan waktu. Lagipun kami dah tak sabar nak ada anak sebagai penyeri hidup. Doakan semoga segala urusan kami dipermudahkan.

Terdahulu, Uyaina dan Syahiran berkahwin pada 20 Disember lalu di Colony Star Boulevard, Kuala Lumpur.

Pasangan selebriti ini mula berkenalan pada awal 2019 di sebuah program terbitan Astro dan majlis merisik telah berlangsung pada bulan Julai 2019.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.sinarviral.kini.blog/

Previous article“Dah4ga Perhatian Rupanya!!”CTDK Kongsi Video Tiktok
Next article“Suara pun sedap dengar Bilal ni” – Netizen ulang banyak kali lepas suara Bilal kedengaran di video Neelofa

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here