Home Petua Tips “Tak payah nak steady-steady sangat lah,” – Ucapan Hari Guru dari...

“Tak payah nak steady-steady sangat lah,” – [VIDEO] Ucapan Hari Guru dari PU Riz buat ramai terhibur

67
0

Siapa sahaja yang tidak kenal dengan pasangan bagai pinang dibelah dua ini, Neelofa iaitu seorang selebriti dan ahli perniagaan popular berjaya dan suami, PU Riz atau Haris Ismail.

Kedua-dua mereka selepas mendirikan rumah tangga nampaknya tidak henti-henti menjadi tumpuan peminat apabila ramai begitu seronok menyaksikan Neelofa bahagia bersama jejaka pilihan hatinya ini.

Pun begitu, ternyata peminat juga tidak menyangka akan dapat melihat perangai lucu Neelofa dan PU Riz selalu tular di media sosial.

Terbaru, di laman Instagram PU Riz sekali mencvri perhatian ramai apabila video ucapan hari guru darinya tular di platform tersebut, dan membuatkan rata-rata netizen terhibur.

Selamat Hari Guru sekali lagi dari kami Islah Junior,” tulis PU Riz di ruangan kapsyen.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HARIS ISMAIL (@hrisbismail)


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 5.8k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur melihat video tersebut.

Komen netizen:

 

Sumber: instagram hrisbismail

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :www.sinarviral.kini.blog/

Previous article“Kita Semua Boleh Tengok Jihad Dia Melawan Diri Sendiri Ketika Di Puncak,” – Coretan Ibu Neelofa Bikin Seb4k
Next articleSampai terkopek cat! G4dis lu4h rasa terk1lan di TikTok, d4kwa kenderaan p0lis l4nggar keretanya depan Pavilion

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here