Home Petua Tips “Terima Kasih Burung H4ntu…” – Lisa Surihani Puji Hannah Delisha

“Terima Kasih Burung H4ntu…” – Lisa Surihani Puji Hannah Delisha

88
0

Pelakon Lisa Surihani juga tidak ketinggalan menonton rancangan fenomena, The Masked Singer Malaysia 2.

Antara bintang yang menarik perhatian Lisa adalah pelakon Hanna Delisha yang memakai kostum Burung H4ntu.

Episod akhir semalam menyaksikan Hanna yang menyampaikan lagu Fantasia Bulan Madu (Search), Bukan Cinta Biasa (Datuk Seri Siti Nirhaliza) dan Bring Me To Life (Evanescene) merangkul tempat keempat.

Lisa bagaimanapun menyatakan rasa bangga dan gembira dengan pencapaian Hannah dan persembahan kegemarannya pula adalah sewaktu aktres cantik itu menyampaikan lagu Sakit nyanyian asal Yonnyboii di minggu kedua.

“Kami mungkin telah meneka ia adalah awak, rasa sangat seronok melihat dan mendengar persembahan awak.

“Sakit adalah persembahan yang paling saya suka @hannahdelisha. “Terima kasih Burung H4ntu. Looking forward to hear more of you,” tulisnya di ruangan Insta Story.

The Masked Singer Malaysia 2 menyaksikan Shila Amzah (Rambutan) dinobatkan sebagai juara, Amir Masdi (Seladang) naib juara, Liza Hanim (Orkid) di tempat ketiga, Hannah Delisha (Burung H4ntu) tempat keempat dan Ara Johari (Ratu Semut) tempat kelima.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lady Delicia (@hannahdelisha)


Tahniah diucapkan kepada pemenang. The Masked Singer Malaysia 2 menyaksikan seramai sembilan juri tetap iaitu Datuk Aznil Hj Nawawi, Michael Ang, Raja Azura, Zizan Razak, Ella Aminuddin, Remy Ishak, Amy Mastura, Ramona Zam Zam dan Angah Raja Lawak.

Pengacara versatil negara, Datuk AC Mizal pula diberikan tanggungjawab sebagai hos The Masked Singer Malaysia 2.

Saksikan The Masked Singer Malaysia 2 setiap Jumaat, jam 9.00 malam di Astro Warna HD (saluran 107), dan juga boleh distrim secara eksklusif di aplikasi Astro GO dan On Demand! Berlangsung selama 10 minggu, sesi rakaman The Masked Singer Malaysia 2 dibuat di Putrajaya International Convention Centre (PICC).

The Masked Singer Malaysia musim kedua ini dimeriahkan lagi dengan siri Live+ yang bakal bersiaran setiap hari Jumaat, jam 8.30 malam, mulai 28 Januari 2022.

Live+ yang dihoskan oleh Izzue Islam dan Anna Al Jufrey ini akan menyingkap semula kesemua persembahan setiap peserta di samping berinteraksi bersama audiens dengan pengisian menarik sepanjang program berlangsung.

Komen Netizen:

SINAR tampil sebagai Radio Rasmi dan disokong oleh ERA untuk musim ini, manakala Gempak, Zon Lawak dan Ria X hadir sebagai Rakan Digital.

Terdahulu, The Masked Singer Malaysia musim pertama telah mencatatkan sejarahnya tersendiri apabila diumumkan sebagai pemenang kategori ‘Best TV Format Adaptation (non-scripted)’ di anugerah Content Asia Awards 2021, Ogos lalu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://gempak.com/

Previous articleMula kutip ilmu buat roti di pasaraya, pelan-pelan teroka bidang pastri… Jejaka ini kejar impian jadi cef tanpa sijil kulinari
Next article“Salam Ramadan Sayang…,” – Puasa Tanpa Isteri Di Sisi, Video Shuib Ziarah Pus4ra Siti Sarah Jent1k Jiwa

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here