Home Petua Tips Tuyun-tuyun, Gelagat budak kecik mar4h anak mony3t buat ramai pec4h pervt

Tuyun-tuyun, Gelagat budak kecik mar4h anak mony3t buat ramai pec4h pervt

115
0

Setiap orang mempunyai cara berbeza berkomunikasi dan meluangkan masa dengan anak-anak, tetapi ramai yang meluangkan masa dengan anak-anak mereka bersama haiwan peliharaan mereka juga.

Kadang-kadang kanak-kanak ni, mereka suka bermain-main dengan haiwan peliharaan kita seperti kucing dan haiwan-haiwan yang jinak. Tapi jarang kita dengar kanak-kanak ni bermain dengan anak monyet, sebab monyet ni mcm haiwan yang tidak sejinak seperti kucing.

Sebuah video telah tular di aplikasi Tik Tok iaitu video tentang seorang kanak-kanak yang sedang bermain dengan 2 ekor anak monyet. Anak-anak monyet itu telah memelvk erat kaki kanak-kanak tersebut sehingga kanak-kanak itu menjerit minta supaya anak-anak monyet itu turun.

Sejak dimuatnaik, video tersebut telah mendapat berpuluh ribu tontonan. Apa yang membuatkan ramai menyukainya disebabkan perkataan tolong yang menjadi “tuyun” apabila dituturkan oleh kanak-kanak itu kerana percakapannya pelat dan membuatkan ianya menjadi comel dan ramai yang suka akan video itu.

Video:

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang memuji kecomelan kanak-kanak lelaki itu yang berani bermain dengan anak-anak monyet itu dan kecomelan dia saat menuturkan perkataan “tuyun” itu.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous articleUsahawan Ini Pernah Dikcam Sebab Nak Tolong, Akhirnya Berjumpa Dengan Abang Viva Dan Ini Yang Hero Kita Dapat.
Next articleRamai Tak Percaya PuIih K4nser! Elyana Kongsi Identiti Doktor Yang Merawat Dirinya

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here