Home Petua Tips Ubah Sekejap ‘Style’ Baju Ketika Sesi Temubual, Netizen Puji Cara Kak Lina...

Ubah Sekejap ‘Style’ Baju Ketika Sesi Temubual, Netizen Puji Cara Kak Lina Hormat Ustaz Kazim Elias

67
0

Beberapa hari yang lalu, pend4kwah bebas, Ustaz Mohd Kazim Elias telah hadir di program Meletop bagi menjelaskan keadaan beliau selepas viral mengenai berita terkena peny4kit mist3ri.

Sangat sopan

Menerusi episod tersebut, Ustaz Kazim telah disambut baik oleh dua hos Meletop, Ahmad Nabil Ahmad dan juga Elly Mazlein atau lebih mesra disapa Kak Lina Pom Pom. Nabil dan Kak Lina dilihat menzahirkan rasa prihatin dengan nasib yang menimpa Ustaz Kazim sewaktu sesi temubual berlangsung.

Selain daripada tindakan Ustaz Kazim yang menunjukkan kesan peny4kit m1steri yang sedang dihidapinya, penampilan Kak Lina yang memakai busana berwarna merah turut menjadi perbualan netizen. Menurut netizen, tindakan Kak Lina menutup bahagian dadanya dianggap sangat sopan tatkala menemubual Ustaz Kazim.

Hormat itu yang penting

Video:

Rata-rata netizen memuji penampilan Kak Lina kerana dilihat menghormati situasi serta tetamu yang hadir supaya tidak terlalu terdedah semasa bersiaran langsung.

Walau bagaimanapun, mereka juga tetap mendoakan suatu hari nanti agar pengacara kegemaran ramai itu akan mendapat hidayah dan memakai pakaian yang lebih patuh syariah di masa hadapan.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber: Oh bulan

Previous articleImpian pes4kit j4ntung kron1k bertemu Nik Ezanee tercapai
Next articlePelajar 10A SPM kembali kejar cita-cita selepas perkahwinan di usia 18 tahun g4gal, masih ‘power’ sekali interview terus dapat biasiswa

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here