Home Petua Tips Kisah Kehidupan Monyet Dan Oyen Ini Buat Ramai Terhibur

[Vide0] Kisah Kehidupan Monyet Dan Oyen Ini Buat Ramai Terhibur

59
0

Persahabatan seekor kucing dan seekor monyet, boleh dikatakan haiwan yang memang ramai manusia suka pelihara. Selalunya kita melihat persahabatan ini antara spesies yang sama dan jarang sekali kita melihat persahabatan antara spesies berlainan.

Memang jarang sekali kita melihat persahabatan antara seekor monyet dan seekor kucing. Hubungan yang akrab antara 2 spesies ini menjadikan mereka nampak comel apabila bersama.

Sebuah rakaman video telah dimuatnaik di media sosial aplikasi Tiktok apabila sebuah video memaparkan tentang hubungan akrab antara seekor monyet dan seekor kucing sehingga sampaikan seekor monyet itu membuat lagak gaya seperti menusia.

Menurut apa yang dimuatnaik pada video tersebut adalah seekor monyet yang sedang dilihat menolak seekor kucing di dalam stroller dan dibawanya kucing itu di atas katil dan ditidurkan dan selepas itu boleh pulak si monyet itu pergi ke dapur dan menguli tepung yang lagaknya seperti seorang manusia.

Video:

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai netizen yang meninggalkan komen comel kepada monyet dan kucing itu kerana keakraban mereka berdua itu. Dan ada juga yang berkata bahawa lagak mereka persis seperti pasangan manusia.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok cintadlmdoa22

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous article“Murni Hati Kau Dik” – Anjing Takut Guruh? Pekerja Pasar Raya Ini Dipuji Kerana Benarkan…
Next article“Tak kisah kalau dia hanya dijemput dgn motosikal..” -Anak Baru Seminggu, Atta Halilintar Sudah Bercakap Jodoh Anak

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here