Home Petua Tips Kongsi Zikir Sebelum Berbuka Puasa, Netizen Puji Suara Fikry Ibrahim ‘Merdu’

[Vide0] Kongsi Zikir Sebelum Berbuka Puasa, Netizen Puji Suara Fikry Ibrahim ‘Merdu’

98
0

Walaupun karier seni bermula menerusi program Lawak Solo tahun 2016, selebriti Fikry Ibrahim kini lebih dikenali dalam bidang lakonan. Siapa wajah pelakon ini mempunyai bakat yang besar dalam bidang lakonan.

Kini anak kelahiran Jitra, Kedah ini telah menjayakan pelbagai watak dan dijadikan hero untuk beberapa buah drama popular termasuklah drama popular baru-baru ini iaitu Nusyuz Berkiblat Cinta.

Baru-baru ini, Fikry memuat naik satu vide0 baru menerusi akaun Instagram milikya. Menerusi vide0 itu, kelihatan Fikry mengalunkan zikir sebelum masuknya waktu berbuka puasa. Tak sangka vide0 yang dimuat naik itu telah menarik perhatian peminatnya.

Vide0:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ahmad Fikry (@fikryibrahim)


Ramai yang memuji suara Fikry berzikir. Terdapat juga peminat yang ‘request’ mahu mendengar pelakon kacak itu untuk berkongsikan vide0 mengaji pula.

Lengkap pakej betul Fikry Ibrahim ini, memang patut ramai memuji. Semoga vide0 yang bermanfaat ini dapat mengajak semua orang berzikir dan sama-sama mendapat ganjaran pahala.

KOMEN NETIZEN;

Sumber: IG / CARI

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.sinarviral.kini.blog/

Previous article“Awak Tk Kenal Lagi Saya Siapa…” -[VIDEO] Watak Nurul Ain Bagi Am4ran Pada Fatin Husna, Raih Perhatian Ramai
Next article[VIDEO]Patung peraga baju raya bergerak buat lelaki konfius, ramai pula terhibur

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here