Home Petua Tips “Awak Tk Kenal Lagi Saya Siapa…” - Watak Nurul Ain Bagi Am4ran...

“Awak Tk Kenal Lagi Saya Siapa…” -[VIDEO] Watak Nurul Ain Bagi Am4ran Pada Fatin Husna, Raih Perhatian Ramai

87
0

7 Hari Mencintaiku 3 sebuah siri drama televisyen Malaysia 2022 arahan Jamal Khan (FDAM), dibintangi oleh Siti Saleha dan Shukri Yahaya. Merupakan kesinambungan kepada drama 7 Hari Mencintaiku 2(2020). Drama ini mengisahkan rumah tanggan Khuzairi dan Mia Adriana diuji lagi selepas Khuzairi lumpuh akibat kemalangan jalan raya.

Sejak itu, Khuzairi menjadi panas baran kerana dia mula rasa diri tidak lagi sempurna sebagai suami kepada Mia dan juga ayah kepada anak mereka. Pada masa yang sama, Pak Samad sebenarnya tidak sihat dan perlu menjalani pembed4han.

Namun, Pak Samad merahsiakan daripada pengetahuan keluarganya. Oleh itu, Pak Samad meninggalkan sepucuk surat kepada mereka dan meminta mereka mencari makna sebenarnya tentang cinta dalam 7 hari.

Wafariena Roslan dilahirkan 19 Julai tahun 1995 berasal dari Bayan Lepas, Pulau Pinang. Beliau merupakan seorang pelakon, penyanyi dan model wanita Malaysia.

Kerjayanya bermula sebagai salah seorang peserta Dewi Remaja 2018 dan melancarkan single pertama berjudul ‘Carilah Aku’ yang telah dikeluarkan pada November 2019. Wafariena mula mendapat perhatian meluas dalam bidang lakonan menerusi watak Nurul Ain dalam 7 Hari Mencintaiku 2.

Lakonan watak Nurul Ain di dalam drama 7 Hari Mencintaiku 3 kali ini, beliau sudah insaf dan mula berbaik dengan Mia Adriana. Disebabkan Fatin yang cuba menghancurkan rumah tangga Mia Adriana kerana d3ngki dan cembvru, Nurul memberi amaran jika Fatin cuba melakukan apa-apa yang jahat. Beliau juga mengatakan boleh buat 10 kali jah4t daripada nya.

Lihat klip durasi pendek drama 7 Hari Mencintaiku 3:

KOMEN NETIZEN:

Netizen turut memberi kata-kata yang positif diruangan komen, mengatakan sangat bersetuju dengan watak Nurul Ain yang memberi am4ran kepada Fatin. Perkongsian video klip di Tiktok ini dpaat sambutan orang ramai sebanyak 128.2K penonton, 9481 sukaan dan 80 komen.

Sumber: TikTok / rotikaya.rimbabara.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.sinarviral.kini.blog/

Previous articleMeniti Usia 35 Tahun, Johan As’ari Sedia Nak Kahwin, Calon Dah Ada
Next article[Vide0] Kongsi Zikir Sebelum Berbuka Puasa, Netizen Puji Suara Fikry Ibrahim ‘Merdu’

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here