Home Petua Tips Viral Padahal Baru Nikah, Tapi Bila Ditanya Sudah Punya Isteri ke...

[Vide0] Viral Padahal Baru Nikah, Tapi Bila Ditanya Sudah Punya Isteri ke belum? Jawapan Lelaki Ini Buat Ramai Tertawa

53
0

Kebiasaannya bila di awal usia perkahwinan, memang ramai yang cenderung lupa bahawa dirinya telah berkahwin dan mempunyai pasangan. Kebiasaan itu akan serasi dengan kita bila beberapa hari bersama.

Ianya terjadi kerana pasangan kita itu sebelum berkahwin adalah bujang dan tidak mempunyai pasangan yang bergelar suami atau isteri. Tetapi jarang pula yang lupa isteri walaupun isteri kat tepi kan.

Begitu la yang terjadi kepada pasangan yang baru berkahwin ini, ketika majlis persandingan pasangan itu, pengantin lelaki telah ditanya oleh pengacara majlis samada dia telah mempunyai isteri atau tidak tetapi jawapannya yang selamba tidak itu membuatkan isterinya di tepi mencuitnya.

Selepas menyedari bahawa dirinya telah tersasul menjawab “tidak”, pengantin lelaki itu seperti tersedar dari lamunan dan ditanya sekali lagi, jawapannya untuk soalan kali kedua adalah ya. Mungkin pengantin lelaki itu masih merasakan dirinya bujang la tu kan.

Video:

Menjengah ke ruangan komen pula, ada yang komen mungkin lupa bahawa diri sudah berkahwin dan ada juga yang komen mungkin juga pengantin lelaki “buaya”, apapun semoga rumah tangga yang dibina berkekalan selamanya.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok aliprasetya6

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :http://www.sinarviral.com/

Previous article“Meremang Oii Dengar Dia Nyanyi” Usop Belanja Suara Nyanyi Lagu Viral,
Next article[VIDEO] “Mahal, Sesuatu Yang Kau Tak Boleh Beli!” – Ozlynn Puji Keluarga Suami Sebab Hormat Agama Lain

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here