Home Petua Tips “Mahal, Sesuatu Yang Kau Tak Boleh Beli!” – Ozlynn Puji Keluarga...

[VIDEO] “Mahal, Sesuatu Yang Kau Tak Boleh Beli!” – Ozlynn Puji Keluarga Suami Sebab Hormat Agama Lain

58
0

Perbezaan kaum dan agama sedikit pun tidak menghalang Ozlynn dan Johan untuk menyambut Tahun Baru Cina bersama keluarga besar mereka.

Menerusi sebuah video yang dikongsikan oleh Ozlynn di Instagram, keluarga terdekatnya yang berbangsa Cina telah menyediakan sebuah bilik untuk mereka sekeluarga menumpang solat. Terbaik!

Sesuatu yang tak boleh kau beli

Mahal! Sesuatu yang tak boleh kau beli. Beraya rumah pak long (popo punya abg ipar) bagi bilik untuk kami tumpang solat. Masing-masing menghorm4ti agama memasing.

Tu video Chantiq dan Moleiq tengah solat. Cucu solat dalam bilik atuk sembahyang dekat luar. Alhamdulillah selamat sampai rumah. Dah berapa tahun tak dapat sambut raya. Kali ni rezeki dapat bawa abah sekali beraya sama.


Menurut Ozlynn, kenangan menyambut Tahun Baru Cina bersama keluarga sebelah suaminya merupakan kenangan yang paling ‘mahal’. Ini kerana, mereka saling menghorm4ti agama masing-masing. Ujar Ozlynn, mereka sekeluarga disediakan sebuah bilik khas untuk menunaikan solat. Lebih terh4ru, anak-anaknya solat di dalam bilik dan datuk mereka sembahyang di luar.

Menjengah di ruangan komen, rata-rata netizen memberi pujian buat keluarga Johan kerana menghorm4ti agama lain. Bukan itu sahaja, netizen berharap seluruh rakyat Malaysia dapat melakukan hal yang sama memandangkan negara kita mempunyai pelbagai agama dan bangsa. Ujar netizen lagi, keharmonian sesebuah negara dapat diwujudkan sekiranya setiap individu menghorm4ti antara satu sama lain.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.sinarviral.kini.blog/

Previous article[Vide0] Viral Padahal Baru Nikah, Tapi Bila Ditanya Sudah Punya Isteri ke belum? Jawapan Lelaki Ini Buat Ramai Tertawa
Next article“Macam Zayn Malik” – Netizen Samakan Wajah ‘Berj4mbang’ Datuk Fazley Dengan Penyanyi Antarabangsa

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here