Home Petua Tips “Baby Nayla Senyap Macam Ni” – Ini Keadaan Terkini Anak Ayda...

[VIDEO] “Baby Nayla Senyap Macam Ni” – Ini Keadaan Terkini Anak Ayda Jebat Selepas Peristiwa ‘Ser4m’ Check-In Hotel

63
0

Semalam, penyanyi, Ayda Jebat berkongsi pengalaman yang menakutkan di Instagram Stories apabila anaknya Nayla menangis di saat mereka sekeluarga menginap di sebuah hotel yang terletak di ibu negara. Menurut Ayda, tangisan anaknya itu berterusan sehinggakan suaminya, Nabil Mahir terpaksa melaungkan azan namun tidak berkesan.

Terbaru, Ayda memuat naik sebuah video mengenai keadaan terkini anaknya selepas peristiwa menakutkan itu.

Selepas malam kejadian di hotel yang buat Baby menangis meraung ketakutan, Baby senyap like this but slowly okay after that. Alhamdulillah she’s okay now. Terima kasih atas doa uncles and aunties & juga share pengalaman yang pernah baby uncles and aunties alami.

Menurut Ayda, anaknya seakan masih ‘trauma’ selepas peristiwa menakutkan itu namun sudah beransur pulih dan menunjukkan perubahan yang baik. Ayda berterima kasih kepada semua yang mendoakan anaknya dan berkongsi pengalaman yang sama dengannya.

Sorry tak pakai carseat this time, please dont tiru this ya not good for the baby safety but masa ni Baby taknak and I feels like wanna hug Baby. Dia masih trauma masa ni. I’ll update keadaan Baby sekarang late.

Ujar Ayda, semasa video tersebut dirakam anaknya itu masih trauma. Berikutan daripada itu, Ayda mengambil langkah untuk memeluk anaknya sepanjang perjalanan pulang.


Sumber: Nayla

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.malaysiatime.me/

Previous article“Biar Betul? Ingatkan Baru 18 Tahun” – Netizen Terk3jut Nora Danish Sebenarnya Berumur…
Next article[VIDEO] Reaksi ‘arnab’ nampak ular depan mata buat ramai terhibur

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here