Home Petua Tips Reaksi ‘arnab’ nampak ular depan mata buat ramai terhibur

[VIDEO] Reaksi ‘arnab’ nampak ular depan mata buat ramai terhibur

55
0

Bila terserempak dengan reptilia menjalar seperti ular ini memang boleh buat rasa tak keruan dan gementar. Manakan tidak, umum sedia tahu ada sesetengah spesis ular mempunyai bisa yang boleh membawa m4ut.

Apatah lagi bila terserempak dengan reptilia ini di rumah, boleh timbul rasa ris4u! Sama situasi yang dilalui oleh seorang individu yang memakai kostum arnab ini.

Berdasarkan video tular menerusi Tiktok omigrow yang dimuat naik oleh instagram era.je, kelihatan seorang individu yang memakai kostum arnab sedang ‘leka’ menghiburkan orang ramai, dan dia kemudian disapa oleh seorang lagi individu yang sedang memegang ular.

Apa yang mencvri perhatian ramai ialah reaksi individu memakai kostum ular tersebut, dimana dia lari lintang pukang setelah terkejut melihat ular sawa di depan mata sehingga meninggalkan bekas pungutan wang yang dibawanya.

Video:


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 193k tontonan, 14.3k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat individu yang memakai kostum arnab tersebut.

Komen netizen:

Sumber : instagram era.je

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.keramatviral.com/

Previous article[VIDEO] “Baby Nayla Senyap Macam Ni” – Ini Keadaan Terkini Anak Ayda Jebat Selepas Peristiwa ‘Ser4m’ Check-In Hotel
Next articleTak puas hati tengok pokok keladi tinggi dan cantik, guru minat bisnes sanggup lupakan rasa t4kut… heret 4 anak angkut guna Honda ‘habis bayar’

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here