Home Petua Tips “Comelkan adik beradik kembar ni” – Jarang jumpa kembar yang sudah...

[VIDEO] “Comelkan adik beradik kembar ni” – Jarang jumpa kembar yang sudah lanjut usia macam ni

86
0

Hubungan adik beradik ini diibaratkan seperti bagai aur dengan tebing. Saling memerlukan, inikan pula kalau adik beradik itu adalah saudara kembar. Jika saudara kembar ini mesti lagi rapat kerana mereka ini bukan sahaja berkongsi wajah yang sama tetapi sesetengah kembar memiliki perasaan yang kuat antara satu sama lain.

Walau berpisah bertahun sekalipun tetapi jika masih menjaga silaturahim antara mereka, mesti tidak akan terpisah. Jarang kita melihat saudara kembar yang sudah lanjut usia, kadang-kadang kita melihat saudara kembar yang masih muda dan masih kecil.

Seperti kisah saudara kembar yang menjalani usia tua bersama tetap rapat dan saling menyayangi. Sebuah rakaman video telah tular di Aplikasi Facebook apabila saudara kembar yang diberi umur yang panjang dan diberi kesihatan yang baik membolehkan mereka berdua meluangka masa bersama- sama.

Menurut pemilik video itu, salah seorang daripada saudara kembar itu harus kembali ke rumah mereka dan mereka harus terpisah jauh. Ramai yang terharu saat melihat apabila saudara kembar itu saling berpelukan dan dicivm pipi saudara kembarnya dengan berat hati berpisah dengan saudara kembarnya itu.

Video:

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai netizen yang terharu dan menangis apabila menonton video itu dan ramai netizen juga teringat kepada datuk dan nenek mereka saat melihat saudara kembar itu yang sudah lanjut usia tetapi akrab seperti kanak-kanak.

Komen Netizen:

Sumber : Facebook SINAR

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :sinarviral

Previous article“Dia Cantik, Ada Suara Dan Berbakat,” – Anak Gadis Tular Di TikTok, A Aida Terbuka Jika Natassha Aktif Seni
Next article[VIDEO]”Happy Birthday Dzakira Talita Zahra…” Ucapan Hari Lahir Buat Talita Buat Ramai Ters3ntuh

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here