Home Petua Tips ”Happy Birthday Dzakira Talita Zahra…” Ucapan Hari Lahir Buat Talita Buat Ramai...

[VIDEO]”Happy Birthday Dzakira Talita Zahra…” Ucapan Hari Lahir Buat Talita Buat Ramai Ters3ntuh

85
0

Semalam merupakan hari ulang tahun anak kedua seorang pelawak, pelakon, pengacara, penyanyi dan penyampai radio Malaysia iaitu Shamira Muhammad atau lebih dikenali sebagai Shuib, 38.

Bapa kepada 4 orang anak tersebut telah memuat naik sebuah video sambutan hari kelahiran anak beliau menerusi akaun Faacebook Shuib Sepahtu.

Apa yang menyentuh hati netizen adalah kapsyennya yang masih teringatkan arw4h isteri beliau dalam kemeriahan majlis anaknya yang menyambut hari ulang tahun yang ke 9 itu.

Anak kita dah 9 tahun sayang @sitisarahraissuddin Happy Birthday Dzakira Talita Zahra,,Semoga jadi Baik dunia dan akhirat

video

Dalam pada itu, ramai yang memberi ucapan hari lahir serta mendoakan Dzahira Talita supaya menjadi anak yang baik dan berjaya dalam hidupnya.

Video tersebut telah mendapat lebih 500 ribu tontonan serta dihujani pelbagai komen.

Komen:

Arw4h Siti Sarah menghembuskan nafas terakhir pada 9 Ogos 2021 akibat c0v!d19 di  Unit Rawatan Rapi (ICU), Hospital Canselor Tuanku Muhriz (HCTM), Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) selepas melahirkan Ayash Affan.

Untuk pengetahuan umum, hasil perkahwinan bersama arw4h Siti Sarah, mereka dikurniakan empat orang cahaya mata, Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, Ariq Matin, 6, dan Ayash Affan yang kini berusia lima bulan.

Sumber :  Fb Shuib Sepahtu

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : applehijau

Previous article[VIDEO] “Comelkan adik beradik kembar ni” – Jarang jumpa kembar yang sudah lanjut usia macam ni
Next articleSyatilla Melvin Tak P4ntang, Kongsi Kos Bersalin ‘Caesar’ Sama Dengan Yamaha MT-15

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here