Home Petua Tips Dulu Terl4ntar, Hil4ng Ing4tan Kini Suami Dah Pandai Masak Sendiri

[VIDEO] Dulu Terl4ntar, Hil4ng Ing4tan Kini Suami Dah Pandai Masak Sendiri

55
0

Hati isteri mana yang tidak terkilan apabila suami dinikahi sekian lama tidak lagi mengenali dirinya selepas kehilangan ingatan atau amnesia gara-gara terbabit nahas jalan raya 2017 dahulu. Tak cukup dengan itu, rumah tangga mereka juga pernah diduga isu fitn4h khalw4t walhal terdapat beberapa ahli keluarga lain bersama di dalam rumah.

Namun sebalik semua dugaan itu, apa yang mengagumkan adalah sikap tabah dan kesetiaan tidak berbelah bahagi Siti r0hayu menjaga suami daripada terlantar hingga pulih sepenuhnya.

Berkat kekuasaan-Nya Muhamad Ridhwan Mohd Zaki kini bukan saja mampu bercakap dan bergurau seperti sedia kala, malah mampu berdikari di dapur lagi.

Berkat Isteri Tak Pernah Jemu Jaga Terlantar Dulu, Kini Suami Siap Pandai Masak

Berkat Isteri Tak Pernah Jemu Jaga Terlantar Dulu, Kini Suami Siap Pandai Masak

Menerusi perkongsian video di aplikasi TikTok, Siti r0hayu kagum apabila suaminya rajin berupaya masak sendiri walaupun kini tergolong sebagai 0KU. Daripada menumbuk lesung batu hinggalah menggoreng pelbagai juadah lauk, ternyata Muhamad Ridhwan mampu berdikari tanpa bantuan sesiapa pun.

Ibu kepada 2 anak ini akui mengajar pasangannya beberapa kemahiran asas, sekurang-kurangnya sebagai persediaan seandainya dia ‘pergi’ dahulu nanti.

@sitir0hayu303 Hebat seorang SUAMI walaupun OKU😥 Ajar semua benda, Bila umy tiada nanti boleh berdikari sendiri😭 #fyp #fypシ ♬ Selendang Mak Inang – Allahyarham Hamzah Dolmat

VIDEO:

Selain itu, Siti r0hayu juga turut berkongsi tentang kehidupan suaminya kini. Menerusi video di Tiktok, suaminya itu dibawa ke klinik pergigian untuk buat gigi palsu tetapi tak boleh . Doktor terpaksa cabut kesemua gigi yang sedia ada sekarang kerana rosak. Menurutnya, proses ini terpaksa dilakukan bukan untuk meny4kiti si suami tapi untuk kelihatan sempurna dan mengembalikan keyakinan suaminya saat berdepan orang ramai.

@sitir0hayu303 GARA2 NAK HENSOME #fyp #fypage #fypage #fypdongggggggg #fypシ゚viral ♬ original sound – 👸💜Nika Princess💜👸

VIDEO:

Serius terkejut dengan perubahan dia…berkat kesabaran & doa seorang isteri, kesihatan suami makin baik

Meninjau ke ruangan komen, netizen pun kagum dengan tahap recovery kesihatan yang dikecapi oleh suami wanita berkenaan. Selain berharap rumah tangga pasangan ini kekal bahagia, mereka turut percaya bahawa ini adalah sebahagian rezeki Siti r0hayu berkat ketabahannya beberapa tahun dahulu.

Sumber:TikTok sitir0hayu303

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.mediamalaysia.cc/

Previous articleDihent4m Netizen Kerana Ingin Berhenti Kerja, Akhirnya Abg Viva Ded4hkan Pvnca yg Meny3dihkan
Next article‘Satu geng’ masa belajar di kampus, 8 sekawan akhirnya kahwin sesama sendiri… masing-masing rahsia percintaan – “Kalau tak score, kena perl1 la”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here