Home Petua Tips Eh Eh Macam Orang Legend.. Terjumpa dgn Pok Ya Cong Codei...

[Video] Eh Eh Macam Orang Legend.. Terjumpa dgn Pok Ya Cong Codei Di Kaunter Tiket Bas Raih Perhatian Ramai

62
0

Siapa sahaja yang tidak mengenali dengan pelakon, Sabri Yunus. Dia sememangnya sangat legend dalam industri seni tanah air kerana lakonannya yang boleh meninggalkan kesan buat penonton.

Malah tidak dinafikan, selepas kejayaan telefilem berjudul Pok Ya Cong Codei sekitar tahun 2018 mencetuskan dirinya sangat menjadi fenomena apabila tidak hanya lakonan tetapi watak yang dibawanya itu sangat menjadi.

Telefilem terbabit juga membuatkan antara karya Sabri Yunus yang sehingga kini masih sahaja diingati apatah lagi Pok Ya Cong Codei mendapat sambutan luar biasa sehingga ada peminat lebih suka memanggilnya dengan panggilan Pok Ya.

Pun begitu, teruja pula warganet selepas melihatkan perkongsian salah seorang pengguna TikTok yang memaparkan pelakon legend itu sehingga ratusan komen ditinggalkan warganet.

IMG_20211210_102036

Mana tidaknya, dia yang dilihat berada di kaunter tiket bas mengundang juga rasa salute dengan sikap pelakon legend ini yang dilihat peramah apabila sedar dirinya dirakam dan disapa peminat.

Menjengah ke ruangan komen perkongsian di aplikasi tersebut, kelihatannya peminat juga menggamit memori dengan lakonannya dan dalam pada itu, ada yang turut berkongsikan sikap baik Sabri Yunus yang turut dikagumi peminat.

“Low profile, orang orang lama ni. Tabik spring”

Pok ya IMG_20211210_102107

“Steady je naik bas”

IMG_20211210_102135 IMG_20211210_102151

“Peramah Sabri Yunus ni…”

IMG_20211210_102219

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : HCL

Previous article5 tahun kahwin, 5 kali gvgur dan wanita ini diuji lagi… kegvguran bayi kembar 6 bulan, kanser rahim buat pasangan ini bawa diri balik kampung
Next article[VIDEO] Gelagat ‘comel’ isteri dan anak Fizo Omar curi tumpuan ramai, “Muka pun dah nak seiras…”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here