Home Petua Tips G4dis gvgup masa tunang, sampai tak perasan bakal ibu mertua dekat...

[VIDEO] G4dis gvgup masa tunang, sampai tak perasan bakal ibu mertua dekat tepi

99
0

Bagi pasangan bercinta yang ingin meneruskan hubungan ke peringkat seterusnya, pasti akan memilih untuk mengikat tali pertunangan terlebih dulu sebelum terus ke jinjang pelamin. Meskipun acara tersebut cuma melibatkan dua buah keluarga, namun si g4dis sudah tentu akan merasa debarannya.

Kebiasaannya, bakal tunang atau pengantin yang akan rasa gugup ketika berlangsungnya hari majlis. Selain risaukan aspek persediaan serta keselesaan tetamu, perkara yang paling mustahak adalah penerimaan ahli keluarga sebelah bakal mentua. Namun sebenarnya, debaran itu dirasai oleh mereka juga.

Terbaru menerusi laman Tiktok , aruzilajaafar tular satu video yang memaparkan majlis pertunangan seorang g4dis. Dapat dilihat, g4dis tersebut keluar untuk bersalaman dengan tetamu, setelah sesi berbincang antara keluarga selesai.

Namun, apa yang mencvri perhatian ialah g4dis tersebut bersalaman dengan tetamu lain, tanpa menyedari bakal ibu mertuanya berada bersebelahan dengannya.

“Berdebar punya pasal ni, bakal mertua dok tepi pun tak perasan,” tulis aruzilajaafar di ruangan kapsyen.

Video:

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 212.8k tontonan dan 10k tanda suka dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat g4dis tersebut.

Biasa la kan baik lelaki mahupun perempuan, sudah pasti timbulnya perasaan gugup dan berdebar apabila kali pertama bertemu dengan keluarga bakal mentua. Mana tidaknya, 1001 persoalan bermain dalam fikiran terutama sekali bagaimana penerimaan mereka terhadap diri kita.

Sumber: tiktok aruzilajaafar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :www.sinarviral.kini.blog/

Previous articleTahu kekasih s4kit buah pingg4ng kron1k, Pemuda ini nak juga jadikan isteri! Lepas kahwin kena ‘bersaing’ dengan bapa mentua demi derma g1njal
Next article“Dia Cantik, Ada Suara Dan Berbakat,” – Anak Gadis Tular Di TikTok, A Aida Terbuka Jika Natassha Aktif Seni

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here