Home Petua Tips Gelagat Achey buat ‘trend’ Tiktok secara ‘manual’ buat ramai terhibur

[VIDEO] Gelagat Achey buat ‘trend’ Tiktok secara ‘manual’ buat ramai terhibur

78
0

Achey ni kalau tidak membuat lawak sehari,memang tidak tenanglah kehidupannya. Ada sahaja perkara lucu yang disajikannya setiap hari buat tatapan para peminat. Kalau dah start Achey ni melawak, memang pasti berdekah-dekah tawa para pengikut Achey.

Sampai kejang perut nak ketawa, lawak benar. Walaupun kadang-kadang simple je sebenarnya video Achey, tapi bab reaksi rupa dan caption Achey tu yang selalunya netizen tak boleh nak tahan.

Terbaru menerusi laman instagram rasmi miliknya, Achey memuat naik satu video yang memaparkan dia dan keluarga melakukan ‘trend’ yang tular di laman Tiktok.

Namun, apa yang mencvri perhatian ialah ‘trend’ tersebut dilakukan secara manual, dimana tiada alunan lagu dimainkan kerana ianya dinyanyikan sendiri oleh Achey.

“Bila hand phone mak cik ko takda tik tok…. Maka manual laahh jawapnya,” tulis Achey di ruangan kapsyen.

Video:


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 383k tontonan, 67.8k tanda suka dan pelabagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat Achey dan keluarga.

Komen netizen:

Sumber: instagram acheykintangkintung

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : www.sinarviral.kini.blog

Previous article“Kami Beraya Tanpa Kehadiran 2…” – 12 Tahun Achik Spin Pergi, Tajul Rindu Arw4h Abang
Next article“Sepatutnya Mac Lalu Tapi Isteri Pula Kena Cvdl9,” – Haqiem Rusli & Anis Sofea Bakal Ke Turki, Berbulan Madu

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here