Home Petua Tips Hari-Hari Cakap Tak Sabar Nak Duduk Rumah ‘Baru’, Wanita Akur Suami...

[VIDEO] Hari-Hari Cakap Tak Sabar Nak Duduk Rumah ‘Baru’, Wanita Akur Suami Tersayang Men1nggal Dunia Selepas 11 Bulan Bersama

55
0

Walaupun usia perkahwinan baru sahaja 11 bulan, seorang wanita terpaksa akur dan reda apabila suami tersayang dijemput Sang Pencipta. Walaupun pahit untuk ditelan kehidupan perlu diteruskan dan wanita ini perlu menggalas tanggungjawab sebagai ibu dan ayah buat anaknya, Aisyah Humaira.

Seperti perkongsian seb4k seorang wanita di platfom TikTok, menceritakan telah kehilangan suami tersayang berikutan terlibat dalam sebuah kemal4ngan. Mengulas lebih lanjut, pemilik video ini menceritakan Allahy4rham suaminya tidak ‘sempat’ merasa rumah baru mereka yang mengambil masa begitu lama untuk diubah suai berikutan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang dilaksanakan.

Pada tarikh 28/10/2020 alhamdulillah kita selamat diijab kabulkan. Tak lama lepas nikah ummi mengandung. 4/8/2021 ummi selamat melahirkan Aisyah Humaira. 14/9/2021 abi (Mohamad Firdaus bin Ishak) terlibat dalam kemal4ngan dan pada tarikh 25/9/2021 abi telah pergi selamanya.

Hari-hari tengok dekorasi rumah. Hari-hari cakap tak sabar duduk rumah baru bertiga. Tapi bila rumah dah siap renovate Abi kemal4ngan dan sekarang abi duduk rumah baru yang memang kami tak boleh tumpang sekali.

Video:

Wanita cekal ini turut akui bukan mudah bergelar ibu tunggal dan membesarkan cahaya mata seorang diri tanpa kehadiran suami di sisi. Dia pada masa yang sama, menceritakan tempoh berkenalan bersama Allahy4rham suaminya begitu singkat sebelum mengambil keputusan untuk mendirikan rumah tangga.

28/10/2021 hari ini genap setahun perkahwinan abi dengan ummi. Tapi demi amanah arw4h ummi akan besarkan Aisyah. Aisyah segalanya bagi ummi. Susah macam mana pun ummi akan buat yang terbaik untuk anak ummi.

Perkenalan yang singkat, 3 bulan kawan, 3 bulan tunang dan 11 bulan cinta halal. Orang yang dulu paling meluat dan sekarang paling sayang hingga akhir hayat.

Komen Netizen:

Sumber: Puan Manis

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous articleSak1t kepaIa tervk selepas pulang bercuti, wanita ini sangka pembuIuh dar4h pec4h… rupa-rupanya sebab lain – “Macam orang puI4s ur4t”
Next article[VIDEO] “Terjah pembeli tudung Fazura” -Walaupun tudung murah, dia tetap hargai pembelinya

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here